The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Otan kolmannenkin mut täähän on hyvä juttu! Mussa on ihan oikeasti jotain vikaa enkä vaan notku päivystyksessä suotta.

Ton sarkaidoosin oireet tuntuisivat täsmäävän eikä se ole tappava.
Selittäisi myös sen miksi mua on sattunut jo pidempään milloin minnekin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Nyt vasta muuten tajusin ku puhuitte jostaki kahvikupista ja sen tärkeydestä, et toi ei olekaan saarnaava papparainen tumpullaan osotellen, vaan ruskee naamapallo jolla on kahvukuppi käes.:eek:

On hele-vetin pitkät piuhat, voi ristus.

Mut eiks me pidetäkki sitä mielummin vaahtoovana pappana ku kahvihemmona?
 
Otan kolmannenkin mut täähän on hyvä juttu! Mussa on ihan oikeasti jotain vikaa enkä vaan notku päivystyksessä suotta.

Ton sarkaidoosin oireet tuntuisivat täsmäävän eikä se ole tappava.
Selittäisi myös sen miksi mua on sattunut jo pidempään milloin minnekin.
Mulla ei ole mitään hajua sarkaidoosista, mutta taidampa lukasta.

Onhan se tietty hyvä, että syy selvis. Ja täällä pietään peukkuja, ettei ole mitään vakavaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
piättekö mua hulluna jos uskon et rihanna on mun sydämmen valittu? kelatkaa sillä samanlaiset silmät ku mulla vaikka karibealainen lisäks meillä sama maku. sekin stemmaa et se tykkää vanhoist piirretyist :)
 
Kuulosti pahalta toi sarkoidoosi, mutta taitaa olla parasta, että oliskin vain se.

Voimia Tibis kovasti paljon. Pysytään vahvana, eikä maalailla piruja seinille!
*kiikuttaa toiselle tikkana koritolkulla keppanaa*
 
Otan kolmannenkin mut täähän on hyvä juttu! Mussa on ihan oikeasti jotain vikaa enkä vaan notku päivystyksessä suotta.

Ton sarkaidoosin oireet tuntuisivat täsmäävän eikä se ole tappava.
Selittäisi myös sen miksi mua on sattunut jo pidempään milloin minnekin.
Luin kanssa tuosta kun ei muuten sanonut mitään eikä niin pahalta (kai) vaikuttaisi.
Miettiihän sitä ehkä nyt kaikkea mutta kuitenkin jotain syytä on löytynyt ja nyt selvitellään lisää.
Asia kerrallaan ja siitä sitten eteenpäin.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
piättekö mua hulluna jos uskon et rihanna on mun sydämmen valittu? kelatkaa sillä samanlaiset silmät ku mulla vaikka karibealainen lisäks meillä sama maku. sekin stemmaa et se tykkää vanhoist piirretyist :)
9mm sun pitää kirjautuu, ei aina tiiä jos joku hilluu sun oloisena.....vaikka pitäishän sut tunnistaa, mutku on noita kopikatteja, olisit nähny karjalaturnauksen aikaan ku joku "räjäytti pankin" ketjussa mun nimissä.:D

En pidä yhtään hulluna, itekki ajattelen Että Damon Salvatore on mun sydämen valittu.:coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
9mm sun pitää kirjautuu, ei aina tiiä jos joku hilluu sun oloisena.....vaikka pitäishän sut tunnistaa, mutku on noita kopikatteja, olisit nähny karjalaturnauksen aikaan ku joku "räjäytti pankin" ketjussa mun nimissä.:D

En pidä yhtään hulluna, itekki ajattelen Että Damon Salvatore on mun sydämen valittu.:coffee:
tiiäkkö mikä siin on ei ooku yks 9mmm ja jotkut koittanu matkii mut matkijat tönkköi :) oo siis oma ittes. mut mepä mennään rihannan kaa naimisiin versaillessa :)
 
9mmmm
mut tää ei oo repostelua mut nyt oon huomannu et moni nainen näköjään tykkää must. oon ollu monil treffeil. mut tiiättekö mitä mä säästelen oikeet varten. tossa yks yö lähettiin yhen naisen kotiin ja se olis halunnu panna mut mä vaan peittelin sen ja annoin pusun ottaan ja lähin kotiin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä