Komppaan Lispettiä. Voimia.Voi saatana!
Ota vaikka kaks. *veti vakavaks*
hyvä että alkaa selviämään.Otan kolmannenkin mut täähän on hyvä juttu! Mussa on ihan oikeasti jotain vikaa enkä vaan notku päivystyksessä suotta.
Ton sarkaidoosin oireet tuntuisivat täsmäävän eikä se ole tappava.
Selittäisi myös sen miksi mua on sattunut jo pidempään milloin minnekin.
Mulla ei ole mitään hajua sarkaidoosista, mutta taidampa lukasta.Otan kolmannenkin mut täähän on hyvä juttu! Mussa on ihan oikeasti jotain vikaa enkä vaan notku päivystyksessä suotta.
Luin kanssa tuosta kun ei muuten sanonut mitään eikä niin pahalta (kai) vaikuttaisi.Otan kolmannenkin mut täähän on hyvä juttu! Mussa on ihan oikeasti jotain vikaa enkä vaan notku päivystyksessä suotta.
9mm sun pitää kirjautuu, ei aina tiiä jos joku hilluu sun oloisena.....vaikka pitäishän sut tunnistaa, mutku on noita kopikatteja, olisit nähny karjalaturnauksen aikaan ku joku "räjäytti pankin" ketjussa mun nimissä.piättekö mua hulluna jos uskon et rihanna on mun sydämmen valittu? kelatkaa sillä samanlaiset silmät ku mulla vaikka karibealainen lisäks meillä sama maku. sekin stemmaa et se tykkää vanhoist piirretyist
Kiitos!Kuulosti pahalta toi sarkoidoosi, mutta taitaa olla parasta, että oliskin vain se.
Voimia Tibis kovasti paljon. Pysytään vahvana, eikä maalailla piruja seinille!
*kiikuttaa toiselle tikkana koritolkulla keppanaa*
Nyt vasta muuten tajusin ku puhuitte jostaki kahvikupista ja sen tärkeydestä, et toi ei olekaan saarnaava papparainen tumpullaan osotellen, vaan ruskee naamapallo jolla on kahvukuppi käes.
On hele-vetin pitkät piuhat, voi ristus.
Mut eiks me pidetäkki sitä mielummin vaahtoovana pappana ku kahvihemmona?
No jos joku lupaa tulla laittamaan mulle ruokaa niin kyl semmoisessa harvinaislaatuisessa tapauksessa siivoustaitoni nousisivat kohisten. Ja tää olis nopeesti suomen puhtain poikamiesboxi.Toi on aika mittava lupaus. En tarkoita siivoustaitojasi vaan kirahvin syyniä
Hänkö?Juha Lehti on sit mun mies, jos julkkiksia varataan!
tiiäkkö mikä siin on ei ooku yks 9mmm ja jotkut koittanu matkii mut matkijat tönkköi oo siis oma ittes. mut mepä mennään rihannan kaa naimisiin versaillessa9mm sun pitää kirjautuu, ei aina tiiä jos joku hilluu sun oloisena.....vaikka pitäishän sut tunnistaa, mutku on noita kopikatteja, olisit nähny karjalaturnauksen aikaan ku joku "räjäytti pankin" ketjussa mun nimissä.
En pidä yhtään hulluna, itekki ajattelen Että Damon Salvatore on mun sydämen valittu.
Hänkö?
Hyvä pointtiNo jos joku lupaa tulla laittamaan mulle ruokaa niin kyl semmoisessa harvinaislaatuisessa tapauksessa siivoustaitoni nousisivat kohisten. Ja tää olis nopeesti suomen puhtain poikamiesboxi.