The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Sitäkään en ymmärrä että jostain vanhasta pitää tehdä uusia versioita.
Äly hoi älä jätä,....
Esim Sherlock Holmesista taitaa olla kaksikin nykyversiota, joita en kyllä ole katsonut, enkä katsokaan, mutta että miksi..
Jos Poirotista tehtäis joku moderni versio missä se eläis 2010-luvulla, menisin ampumaan sen tuottajan ja ohjaajan samantien.
Jotkut asiat on pyhiä, niitä ei saisi sorkkia..
Kukahan tulee ihmemieheksi:cautious:
MacGyver tekee paluun – CBS suunnittelee uutta tv-sarjaa | Uutiset | YleX | yle.fi
 
Mark Wahlberg näyttelemään Kuuden miljoonan dollarin miestä?
Maanantai 7.7.2014 klo 14.35
Kuva: Splash

Totalfilmin mukaan näyttelijä Mark Walhberg on vahva ehdokas Universalin Kuuden miljoonan dollarin miehen rooliin.

Elokuva perustuu 70-luvulla esitettyyn scifi-sarjaan, jossa onnettomuudessa vammautunut mies korjataan entiselleen biomekaanisilla implanteilla. Alkuperäisessä Steve Austinin roolissa nähtiin Lee Majors.

Bostonissa syntynyt Walhberg tunnetaan erityisesti rooleistaan elokuvissa Apinoiden planeetta, Max Payne, Ted ja Transformers – Tuhon aikakausi.
 
Spencer Hastings
Mikäs tää homma on, että Lidlissä myydään rahvaalle hienosteluglögiä pullossa, jossa on ihan oikea korkki. Ja varmaan mulla on mitään viinipullonavaajaa.

Ja mies on ehkä raskaana, koska normaalisti se olis avannu ton jo vaikka nuppineulalla, mut nyt se oli että "no kyllä se säilyy kaapissa siihen asti kun muistetaan ostaa se avaaja." EXCUSE ME? No sit mennään vaan kreikkalaisella saldella ja teelitralla :D
 
Mikäs tää homma on, että Lidlissä myydään rahvaalle hienosteluglögiä pullossa, jossa on ihan oikea korkki. Ja varmaan mulla on mitään viinipullonavaajaa.

Ja mies on ehkä raskaana, koska normaalisti se olis avannu ton jo vaikka nuppineulalla, mut nyt se oli että "no kyllä se säilyy kaapissa siihen asti kun muistetaan ostaa se avaaja." EXCUSE ME? No sit mennään vaan kreikkalaisella saldella ja teelitralla :D
 
Mikäs tää homma on, että Lidlissä myydään rahvaalle hienosteluglögiä pullossa, jossa on ihan oikea korkki. Ja varmaan mulla on mitään viinipullonavaajaa.

Ja mies on ehkä raskaana, koska normaalisti se olis avannu ton jo vaikka nuppineulalla, mut nyt se oli että "no kyllä se säilyy kaapissa siihen asti kun muistetaan ostaa se avaaja." EXCUSE ME? No sit mennään vaan kreikkalaisella saldella ja teelitralla :D
Ei oo yksikään viini jäänyt juomatta viinipullonavaajan puutteen takia. Ehkä on syljeskelty korkinpaloja mutta pullo on aina auennut.
 
Mikäs tää homma on, että Lidlissä myydään rahvaalle hienosteluglögiä pullossa, jossa on ihan oikea korkki. Ja varmaan mulla on mitään viinipullonavaajaa.

Ja mies on ehkä raskaana, koska normaalisti se olis avannu ton jo vaikka nuppineulalla, mut nyt se oli että "no kyllä se säilyy kaapissa siihen asti kun muistetaan ostaa se avaaja." EXCUSE ME? No sit mennään vaan kreikkalaisella saldella ja teelitralla :D
Hätätapauksessa korkki työnnetään pullon sisään. Äärimmäisessä hätätapauksessa pullosta lyödään kaula poikki. Ei kait miehesi suhtaudu sinuun itsestäänselvyytenä jonka vuoksi ei tartte käyttää edes mielikuvitusta?

En sano tätä pahalla. Olen itse maailman ihanimman vaimon menettänyt suhtautumalla häneen samalla tavalla kuin OKT:n pihassa lojuvaan farkkuvolvoon. Se on virhe josta olen maksanut kalliisti, enkä puhu rahasta. Se on myös virhe jota en aio tehdä toista kertaa. Peppi sietää virheitä mutta ei niitä ansaitse.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä