The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Minkäs vitun takia kaikki soittelee tai kirjottelee mulle itkuviestejä siitä miten tilillä on pari euroa ja ei oo syöty torstain jälkeen. Ja heti kun alan kertoa, mitä kaikkea sillä vitosella saa kaupasta nälän pitimiksi, tai kysyn että no mitäs ruokaa voisin teille tuoda, niin aletaan taipuilee että "nooooo on mulla pakkasessa sitä ja tätä kyl mä selviin". Röökiäkö ois tehny mieli sit?

Montakohan tuhatta kertaa olen jopa ihan FB- seinälleni kirjoittanut, että multa ei tipu yhtään kenellekään penniäkään raha-apua. Mut on se vitun kumma kun sitten ei kuitenkaan se ruoka itsessään kelpaa, jota varten sitä rahaa itketään.
Ootko sä liika usein auttanut kavereita? Tuo rahan kerjääminen on törkeää minun mielestä. Samat kerjääjät tuskin on sua auttaneet ikinä, vai ovatko?
 
Spencer Hastings
Ootko sä liika usein auttanut kavereita? Tuo rahan kerjääminen on törkeää minun mielestä. Samat kerjääjät tuskin on sua auttaneet ikinä, vai ovatko?
No ei todellakaan ole. Paitsi äiti totta kai on mut lapsuuden elättänyt :D Hän on siis toisinaan vähän marttyyriulinaan taipuvainen. Mutta nää kaverit jotka säännöllisesti pyytää rahaa ei edes suurimmaksi osaksi ole edes mitään hyviä kavereita. Yksi ei esim koskaan pidä mitään yhteyttä, ellei tarvi jotain tai ellen viinipäissäni oo menny lupaa vaikka apua lasten synttäreiden järjestämisessä.
Yleensä näitä velkoja saa periä takaisin sen 6-8kk, ja yksi kerran kehtas jopa alkaa syyllistää mua peräänkyselystä, koska "sulla on rahaa ja mulla ei".
NO VITTU MULLA ON SITÄ RAHAA SIKSI, ETTÄ MINÄ KÄYN TÖISSÄ JA OSAAN PRIORISOIDA MENONI. Sama ämmä siis työskentelee myös.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Peyote
Ihmetyttää muutenkin miksei esitetä vanhoja laatusarjoja, joita on maailma täynnä. Jotain hemmetin Sinkkuelämää laitetaan kyllä 10 kertaa putkeen.
Tos on osaltaan kyseessä semmoinen pikkujuttu (tai oikeesti vitun iso juttu) kuin tekijänoikeudet.

Hardwick sanoi kirjassaan, et hommien tekeminen teeveekakkoselle päättyi sinä päivänä kun sanottiin, et ei o varaa.Vedä hassu hattu päähäs ja keksi jotain hauskaa. Paras viihde mitä koskaan on tehty tapettiin noin yksinkertaisella lauseella.
 
Sitäkään en ymmärrä että jostain vanhasta pitää tehdä uusia versioita.
Äly hoi älä jätä,....
Esim Sherlock Holmesista taitaa olla kaksikin nykyversiota, joita en kyllä ole katsonut, enkä katsokaan, mutta että miksi..
Jos Poirotista tehtäis joku moderni versio missä se eläis 2010-luvulla, menisin ampumaan sen tuottajan ja ohjaajan samantien.
Jotkut asiat on pyhiä, niitä ei saisi sorkkia..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Sitäkään en ymmärrä että jostain vanhasta pitää tehdä uusia versioita, ei muistu mieleen mutta on sellasiakin.
Äly hoi älä jätä,....
Esim Sherlock Holmesista taitaa olla kaksikin nykyversiota, joita en kyllä katso, mitä järkeä siinä on.
Jos Poirotista tehdään joku versio missä on 2010-luvulla, menen ampumaan sen tuottajan ja ohjaajan samantien.
Mä löysin eilen ihan sika hyvän sarjan, Luther. Jäin ihan koukkuun. Kuulosti tylsältä mutta oli sairaan hyvä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä