The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ET hitto oo tosissas!!!!!!!!!!!!!!!!

Siis Fargo on yks parhaimmista lehvoista ikinä. Se on sellanen mahan tappolehva, että ei oo toista.:D
Ei ihan heti muistu mieleen toinen lehva missä olis nauranu niin kovin.
Ja totuutuudenperäisyys antaa lisää potkua nauruun.:D
Juntteja ollaan suomessa, mutta niin ne on tuolla Jenkkilässäkin.:D
no emmää jaksa kaikkia 20v vanhoja lehvoja muistaa
 
Ei päästy Jussi69 vidioon,
Projekti myöhästy, ei meidän takia tosin.:cautious:, mutta näyttelyyn edelleen keritää.:cool:
 
Ihmetyttää muutenkin miksei esitetä vanhoja laatusarjoja, joita on maailma täynnä. Jotain hemmetin Sinkkuelämää laitetaan kyllä 10 kertaa putkeen.
Just niin!

Saisi olla kanava missä ei tuu kuin korkeintaan kymmenen vuotta vanhaa tuotantoa ja vieläpä sellaista tuotantoa mitä ei oo tehty kolmea tuotantokautta pidempään.
 
No nyt tuli kiireinen lähtö! Lappasin kaks lautasellista ruokaa suuhun viidessä minuutissa samalla pukien ja pakaten laukkua. Äkkiä vaan takki niskaan ja huivi kainaloon, juoksin pysäkille ennätysajassa. Jäi tiskit ja sipulinkuoret ympäri keittiötä. Roskatkin nököttää oven vieressä. Piti sulkea kissa mun huoneeseen, ettei se saa lisää sotkua aikaan, mut taisin jättää läppärin johdon suojaamatta ja kannen auki (n) Toivottavasti se ei nyt jyrsi sitä rikki. Ei pitäis alkaa laittaa ruokaa varttia ennen ku pitää mennä ulos.
 
Ihmetyttää muutenkin miksei esitetä vanhoja laatusarjoja, joita on maailma täynnä. Jotain hemmetin Sinkkuelämää laitetaan kyllä 10 kertaa putkeen.
eläpä muuta viserrä

mun mielestä YLEn esim. on ihan turha tuhlata kalliita veroeuroja kalliisiin uusien sarjoihin kun vois edukkaasti näyttää vanhoja (monesti parempia) sarjoja

näyttäköön kaupalliset kanavat ne uudet ja kalliit
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Lunatic
Spencer Hastings
Minkäs vitun takia kaikki soittelee tai kirjottelee mulle itkuviestejä siitä miten tilillä on pari euroa ja ei oo syöty torstain jälkeen. Ja heti kun alan kertoa, mitä kaikkea sillä vitosella saa kaupasta nälän pitimiksi, tai kysyn että no mitäs ruokaa voisin teille tuoda, niin aletaan taipuilee että "nooooo on mulla pakkasessa sitä ja tätä kyl mä selviin". Röökiäkö ois tehny mieli sit?

Montakohan tuhatta kertaa olen jopa ihan FB- seinälleni kirjoittanut, että multa ei tipu yhtään kenellekään penniäkään raha-apua. Mut on se vitun kumma kun sitten ei kuitenkaan se ruoka itsessään kelpaa, jota varten sitä rahaa itketään.
 
En Alastulosta tiedä mut mulla ja krutilla on joku selittämätön skisma. Ja hän on siinä ainoa joka on vetäny hernepurkin nenuun. Se on mun mielestä perkeleen ikävää koska kyl mun kanssani voi jutella vaik oliskin eri mieltä ja siten väärässä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä