no emmää jaksa kaikkia 20v vanhoja lehvoja muistaaET hitto oo tosissas!!!!!!!!!!!!!!!!
Siis Fargo on yks parhaimmista lehvoista ikinä. Se on sellanen mahan tappolehva, että ei oo toista.
Ei ihan heti muistu mieleen toinen lehva missä olis nauranu niin kovin.
Ja totuutuudenperäisyys antaa lisää potkua nauruun.
Juntteja ollaan suomessa, mutta niin ne on tuolla Jenkkilässäkin.
No kyllähän ruutiksen nyt tietää ja miten se ottaa eiku häh, siis otattaaRuutis on aina tollane.
On se muuten ihme jos joku vielä kehtaa ottaa nokkiisa, eikä oo jo huomannu, että ukkeli otattaa ihan kiusallaan.
onks Ruudiksel ja ATM jotai skismaa?
Olin haistavinani yks pv.....
No kyllä toi pitäis.no emmää jaksa kaikkia 20v vanhoja lehvoja muistaa
pitäis vissiin paljon muutakin mutta ei vaan tuu mieleenNo kyllä toi pitäis.
Tai sit sä et varastoi aivoihisi kaikenlaista turhaa tietoa niinko minä.no sillä onki paljo vikkelämmät hoksottimet mitä tämmösellä ikäkupella
no en todellakaan varastoi turhaa ja tuskin edes tarpeellistaTai sit sä et varastoi aivoihisi kaikenlaista turhaa tietoa niinko minä.
Se (tää?) kauhea flunssa iskemässä suhunkin? Ota troppia ja viltin alle.Plää pitäs piirtää eikä yhtään huvita. Piti olla tänään jo valmis. Ja mulla vaan väsyttää ja on koko aika vilu.
Nyt villaa päälle, kynsikkäät käteen ja piirtelee siitä, hushus.Plää pitäs piirtää eikä yhtään huvita. Piti olla tänään jo valmis. Ja mulla vaan väsyttää ja on koko aika vilu.
Ei toivottavasti. Oikeesti ei vois enää maata. Piti olla jo tänään piirretty. Myöhästyn aina muutenkin.Se (tää?) kauhea flunssa iskemässä suhunkin? Ota troppia ja viltin alle.
Mikseihän tätä koskaan uusita.Yhtäkkiä tuli mieleen tämä sarja.
Just niin!Ihmetyttää muutenkin miksei esitetä vanhoja laatusarjoja, joita on maailma täynnä. Jotain hemmetin Sinkkuelämää laitetaan kyllä 10 kertaa putkeen.
Nii-in, monia muita kyllä. Oli hyvä sarja ainakin aikoinaan. Tiedä sitten miten olis jos uudestaan katsois.Mikseihän tätä koskaan uusita.
eläpä muuta viserräIhmetyttää muutenkin miksei esitetä vanhoja laatusarjoja, joita on maailma täynnä. Jotain hemmetin Sinkkuelämää laitetaan kyllä 10 kertaa putkeen.
Onko tämä joku lesbojuttu?Mä oisin veikannut lessubussia
Sinkkuelämää, Frasier, Frendit, Simpsonit ja Seinfield. Näiden uusinnoista ei varmaan päästä edes mun elinaikana eroon.Ihmetyttää muutenkin miksei esitetä vanhoja laatusarjoja, joita on maailma täynnä. Jotain hemmetin Sinkkuelämää laitetaan kyllä 10 kertaa putkeen.
laestadiuksen seuraajilla ruukaa olla autoina hiacen ja volskun minibussejaOnko tämä joku lesbojuttu?
justhan sä selititEn Alastulosta tiedä mut mulla ja krutilla on joku selittämätön skisma. Ja hän on siinä ainoa joka on vetäny hernepurkin nenuun. Se on mun mielestä perkeleen ikävää koska kyl mun kanssani voi jutella vaik oliskin eri mieltä ja siten väärässä.