Oikeasti pännii toi nykysysteemi niin, etten taida viitsiä. Ehkä sit, jos pitää tilata oikein ambulanssi, otettaisiin edes jotenkin vakavasti...Menisin kyllä.
On se kumma kun yksityiseltäkin arvauskeskukseen tyrkätään.
No mitä jos sinne soittaisi ja kysyisi mitä tuumaavat?Oikeasti pännii toi nykysysteemi niin, etten taida viitsiä. Ehkä sit, jos pitää tilata oikein ambulanssi, otettaisiin edes jotenkin vakavasti...
Antibiootteja kun ei oo vielä määrätty, kai ne moisen reseptin ainakin laittaisivat ennen tutkimuksia.
uskotko oikeesti että sieltä joku vastais?No mitä jos sinne soittaisi ja kysyisi mitä tuumaavat?
ei se olisi se hiidenvirta ollut?Mua muuten hämää yksi (jännitys?) sarja jonka nimeä en muista. En kyllä pahemmin sarjaakaan mutta tuli joskus 90-luvulla vissiin. Siinä oli muistaakseni jotain nukkeja ja heräskö ne jotenkin eloon. Jos en ihan väärin muista, talo oli jossain rannalla.
olipas ristuksen hyvät johtolangatMua muuten hämää yksi (jännitys?) sarja jonka nimeä en muista. En kyllä pahemmin sarjaakaan mutta tuli joskus 90-luvulla vissiin. Siinä oli muistaakseni jotain nukkeja ja heräskö ne jotenkin eloon. Jos en ihan väärin muista, talo oli jossain rannalla.
No joissain paikoissa kuule vastataan.uskotko oikeesti että sieltä joku vastais?
*kirjoittaa tiimarivihkoon*Tän kylän päivystyksen soittoaika loppui yhdeltätoista ja tonne sairaalaan on turha soitella. Sinne pitää vaan mennä. (odottaman ja odottamaan ja odottamaan)
elä nyt hermostu jos ihan vähän vaan otatinNo joissain paikoissa kuule vastataan.
Tiedän myös että joka puolella ei. Mistä voin tibiksen arvauskeskuskesta sanoa.
Anteeksi jos ehdotin.
Eikös vaan ollutkin.olipas ristuksen hyvät johtolangat
no oli, ei sitä piäkkään olla liian helppoEikös vaan ollutkin.
Mä en lämmenny tolle Fargo sarjalle yhtään.mulla nyt katonnassa Fargo, Blindspot, Bastard Executioner, Limitless ja Blacklist
Oli just tuoei se olisi se hiidenvirta ollut?
Tibis silti hoksasolipas ristuksen hyvät johtolangat
no sillä onki paljo vikkelämmät hoksottimet mitä tämmösellä ikäkupellaTibis silti hoksas
Ruutis on aina tollane.Eikös vaan ollutkin.
En tietenkäänelä nyt hermostu jos ihan vähän vaan otatin
ei mulla oo hajuakaan miten tipsun alueella palvelut pelaa
Tai sitten et ole katsonut tuota sarjaa niin et voinut hoksatakaanno sillä onki paljo vikkelämmät hoksottimet mitä tämmösellä ikäkupella
Ruutiksella ja ass to mouthilla?Ruutis on aina tollane.
On se muuten ihme jos joku vielä kehtaa ottaa nokkiisa, eikä oo jo huomannu, että ukkeli otattaa ihan kiusallaan.
onks Ruudiksel ja ATM jotai skismaa?
pannaampa korvantaaVaihtarina annan Ruudikselle...vähän vanhempia....ookkohan tsiigannu...
http://www.imdb.com/title/tt2294189/
http://www.imdb.com/title/tt1637727/
Aivan törkeen hyviä.
ET hitto oo tosissas!!!!!!!!!!!!!!!!ai, Fargostako on lehvakin?