The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siellä oli kyllä vaikka millasta säpinää ja keppostelua.
Niillä oli tapana heittää ukkoa välillä mereen jos oli kämmäilly.:LOL:
Oli kesä tai talvi, kuhan oli sen verta sulaa, ettei ihan paksua jäätä ollu.
Isolla ryhmällä kantelivat reppanaa ja huusivat niin, että koko kadis raiku, "MEREEN"! :ROFLMAO:
 
Spencer Hastings
Mä en oo kyl mikään ruusukaalin maun suurin fani. Mulla on eväänä seesamtofua ja höyrytettyjä ruusukaaleja voisulalla. Mikähän olisi sellanen hyvä mauste ton palleron kanssa, että söis mielellään höyrytettynäkin? Yleensä upotan noi johonkin kookosmaitoon tai wokkikastikkeeseen.
 
Huomenta! Tulipas nukuttua makeasti. Nyt oon muutaman päivän sinnitellyt 4-6 tunnin unilla, niin yhdeksän tuntia on ihan luksusta. Normaalisti menee 10-12 tuntia sängyssä, että voi nousta edes jokseenkin virkeämä. Itepä haalin ahneena työvuoroja näin paljon. Mutta onneks kuuden päivän työputki on loppupuolella. :) Muuten se olis ehkä ihan ok, mutta kun on heti iltavuoron jälkeen aamuvuoro ja sit täytyy vielä kiikutella avaimiakin ympäri kaupunkia, niin suupielet venyy vähän alas.
 
Mä en oo kyl mikään ruusukaalin maun suurin fani. Mulla on eväänä seesamtofua ja höyrytettyjä ruusukaaleja voisulalla. Mikähän olisi sellanen hyvä mauste ton palleron kanssa, että söis mielellään höyrytettynäkin? Yleensä upotan noi johonkin kookosmaitoon tai wokkikastikkeeseen.
Ei taida olla sellaista maustetta, millä saisin ruusukaalia kurkusta alas enemmän kuin yhden palleron.
 
Tuon tapainen härpäke laitettiin lapsen suuhun :unsure:





Myöhemmillä käynneillä katsotaan tarviiko sitä niskavetolaitetta :unsure:
Voi olla ettei mutta sen näkee sitten.
Ässän ja ärrän sanominen on vähän nyt kateissa. Ässä suhisee ja ärrää ei oikein tule.
 
Spencer Hastings
Luojan kiitos oon ollu yli viikon pois Facebookista, ei oo tarvinu lukee ääri-minkään poppoon jakamia ja lässyttämiä tarinoita perjantain tapahtumista. Mä en siedä tätä, että TAAS Ylex:n etusivun mun ikäset helsinginkeskustakuplassa elävät onnistuvat lässyttämään viimeaikaiset tapahtumat vastakkainasetteluksi "Suomessa suurempi uhka on potentiaaliset Pekka-Ericit löllönlöllön". Mitä vittua näitä vertailemaan, kun just nyt on päällä tilanne, jossa terroristit ovat avoimesti uhanneet ISIS:ä vastaan sotivaa koalitiota, ja toteuttanut jo yhden iskun.

Tää on vittu niin tätä. "No yhyy jos sattui olla irakilainen joka raiskasi ja poltti porilaistytön, mutta kun suomalaiset tappaa vaimojaan!!!!"

Noniin. Iloisempiin aiheisiin. Päätin etten tee tänään töissä mitään ylimääräistä, että pääsen nopeammin Ikeaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tuon tapainen härpäke laitettiin lapsen suuhun :unsure:





Myöhemmillä käynneillä katsotaan tarviiko sitä niskavetolaitetta :unsure:
Voi olla ettei mutta sen näkee sitten.
Ässän ja ärrän sanominen on vähän nyt kateissa. Ässä suhisee ja ärrää ei oikein tule.
Eipä hätiä mitiä. Meidän tytöllä oli puol vuotta!


Kieleen voi tulla syvän oloinen painauma joka katoaa.
Ne saattaa vääntyä, joten ota het kuva niistä niin voip verrata.
Me jouduttiin kahesti käydä niitä ronklaamassa uusiks.

Helposti tottuu ja syöminen sujuu ihan ok. Kandee käyttää suuvettä hampaidenpesun jlk. että saa varmemmin skebelit pois.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja -tibis
Tuon tapainen härpäke laitettiin lapsen suuhun :unsure:





Myöhemmillä käynneillä katsotaan tarviiko sitä niskavetolaitetta :unsure:
Voi olla ettei mutta sen näkee sitten.
Ässän ja ärrän sanominen on vähän nyt kateissa. Ässä suhisee ja ärrää ei oikein tule.
Kakkosella oli kanssa moinen vuoden, pari. Äkkiä siihen tottui! Anna aluksi särkylääkettä jos tuntuu kurjalta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä