arvaan että opetit kadeteille ...No nii-i. Kyllä näin jälkeenpäin harmittaa.
Kivoi pokiihan ne on. On hyviä muistoja männä ajoilta.
Mua pyyettiin kadettitanssiaisiinki. Kadiksella (mpkk) siis olin duunissa.
hitto en millään arvaa että mitä
arvaan että opetit kadeteille ...No nii-i. Kyllä näin jälkeenpäin harmittaa.
On siellä muuthaki henkhilökunthaa ku opeja.arvaan että opetit kadeteille ...
hitto en millään arvaa että mitä
niin kai sitteOn siellä muuthaki henkhilökunthaa ku opeja.
Mää oon aika usein myösmä olen asiakkaille töissä sir xxxxx.
Minkälaisena sinä minua pidät?Päi ja Vää. Oletteko olleet tuhmia?
Missä? Olutämpärissä?Aaaaa! No nyt on sitten öläppärissäkin pihkaa. Voi persiinsuti!
No se on kyllä sellasta ököttiä ettei käy kateeks.Aaaaa! No nyt on sitten öläppärissäkin pihkaa. Voi persiinsuti!
Ei taida olla sellaista maustetta, millä saisin ruusukaalia kurkusta alas enemmän kuin yhden palleron.Mä en oo kyl mikään ruusukaalin maun suurin fani. Mulla on eväänä seesamtofua ja höyrytettyjä ruusukaaleja voisulalla. Mikähän olisi sellanen hyvä mauste ton palleron kanssa, että söis mielellään höyrytettynäkin? Yleensä upotan noi johonkin kookosmaitoon tai wokkikastikkeeseen.
PokiiNo nii-i. Kyllä näin jälkeenpäin harmittaa.
Turha enää yrittää korjaillaOho, eiku.
Rasvallahan se lähtee! Mä käytin voita. Toi sit perään piti läästiä ikkunanpesuainetta ko rasvainen läppäri on kurja.No se on kyllä sellasta ököttiä ettei käy kateeks.
Onks ciffiä tai muuta ikkunanpesuainetta? Sit jotaki karheempaa rättiä perään.
Eipä hätiä mitiä. Meidän tytöllä oli puol vuotta!Tuon tapainen härpäke laitettiin lapsen suuhun
Myöhemmillä käynneillä katsotaan tarviiko sitä niskavetolaitetta
Voi olla ettei mutta sen näkee sitten.
Ässän ja ärrän sanominen on vähän nyt kateissa. Ässä suhisee ja ärrää ei oikein tule.
Kakkosella oli kanssa moinen vuoden, pari. Äkkiä siihen tottui! Anna aluksi särkylääkettä jos tuntuu kurjalta.Tuon tapainen härpäke laitettiin lapsen suuhun
Myöhemmillä käynneillä katsotaan tarviiko sitä niskavetolaitetta
Voi olla ettei mutta sen näkee sitten.
Ässän ja ärrän sanominen on vähän nyt kateissa. Ässä suhisee ja ärrää ei oikein tule.
Kaalilaatikkoa!!!!! ja siirappia vähän sekaan kans!Jees, päivälisongelma ratkaisu, kiitos ruusukaalien. Kaalilaatikkoa! Tai pataa. Kumpaa jaksan ähertää...