The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin no tuokin vielä :)
Mutta mulla tulee kyllä vuorosta riippumatta aina jossain kohtaa sellanen väsymys ja aika ei kulu. Mut jotenkin yövuoroissa tulee mietittyä paljon enemmän kaikkea ja varsinkin nyt kun painaa toi huoli nii vaikuttaa omalta osaltaan.. muuten kyl tykkään yövuoroista tääl on nii paljon rauhallisempaa ku on vaa muutama muu töissä mein lisäks. :)
 
On varmaan fyysisesti aika raskasta! Miten sä jaksat niiden sun mysteeristen vaivojen kanssa siellä? :eek::unsure:
No noi lavat painaa sen joku 12kg ja tonne niskahartiatasolle niitä nostelen ja sieltä pois. Emmä kyllä koe tätä raskaaksi, musta on kiva, että töissä tulee oikeesti tehtyä jotain :D

Ei mulla just nyt oo mitään vaivoja, mut tää vuosi on kyllä mennyt vähä sillee, että oon ollu vähintään saman verran saikulla ku töissä, mikä sinäänsä harmittaa mua ihan suunnattomasti. Mut nyt tuntuis, että toi selkä alkaa oleen kondiksessa sillee, että pian voi ottaa ekat juoksuaskeleet sitte 9kk :)
 
Mutta mulla tulee kyllä vuorosta riippumatta aina jossain kohtaa sellanen väsymys ja aika ei kulu. Mut jotenkin yövuoroissa tulee mietittyä paljon enemmän kaikkea ja varsinkin nyt kun painaa toi huoli nii vaikuttaa omalta osaltaan.. muuten kyl tykkään yövuoroista tääl on nii paljon rauhallisempaa ku on vaa muutama muu töissä mein lisäks. :)
Tuleehan se väsymyksen tunne varmaan aina jossain vaiheessa.
Kun on rauhallisempaakin niin on sitten aikaa miettiäkin kaikenlaista eikä aikakaan niin kulu.

Toivottavasti huoli ei oli mikään iso tai paha.
 
Tuleehan se väsymyksen tunne varmaan aina jossain vaiheessa.
Kun on rauhallisempaakin niin on sitten aikaa miettiäkin kaikenlaista eikä aikakaan niin kulu.

Toivottavasti huoli ei oli mikään iso tai paha.
Periaatteessa huoli voi olla turha, eikä oikeesti pitäis asiaa miettiä ku mä oon tehny voitavani ja todettu ettei auta niin pitäs antaa olla, mutta kun kyse on taas niin läheisestä ihmisestä nii se ei aina oo niin helppoa laittaa sitä asiaa takaa-alalle ja olla miettimättä. Kakspiippune juttu. Mut mä nyt toivon et saan ainaki jonkun kontaktin ihmiseen mahdollisimman pian.
 
Periaatteessa huoli voi olla turha, eikä oikeesti pitäis asiaa miettiä ku mä oon tehny voitavani ja todettu ettei auta niin pitäs antaa olla, mutta kun kyse on taas niin läheisestä ihmisestä nii se ei aina oo niin helppoa laittaa sitä asiaa takaa-alalle ja olla miettimättä. Kakspiippune juttu. Mut mä nyt toivon et saan ainaki jonkun kontaktin ihmiseen mahdollisimman pian.
Eihän sille tietenkään mitään voi jos asiaa miettii ja jos vielä yhteyden saat niin sitten parempi.

Mä lähden nyt nukkuun, koitahan jaksella vielä muutama tunti :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä