Mitä teet työksesi, jos kehtaan udella?Voi pillupyllypallo. Tulee pitkääkin pidempi yö. Turhan rauhalliset hommat ja huoli ja ihmetys siihen päälle. Voi kumpa kello olis jo 5.50.
Mitä teet työksesi, jos kehtaan udella?Voi pillupyllypallo. Tulee pitkääkin pidempi yö. Turhan rauhalliset hommat ja huoli ja ihmetys siihen päälle. Voi kumpa kello olis jo 5.50.
Joo. Tosin nyt jo tuntuu et ois ollu täällä ikuisuuden, eikä kello liiku mihinkää. BlaahToivotaan kuitenkin ettei työyö ihan mahdottoman pitkältä tuntuisi
Jospa se vaikka parin tunnin päästä menis/tuntuis menevän nopeammin ettei nyt ihan pitkän tuntuinen yö tulisiJoo. Tosin nyt jo tuntuu et ois ollu täällä ikuisuuden, eikä kello liiku mihinkää. Blaah
Saa udella mä oon painokoneella alistajana ajan siis trukkia, nostelen kuormalavoja, kääntelen tollasia kartonkiarkkipakkoja ja toisinaan sitte teen noita värimiehen hommiaMitä teet työksesi, jos kehtaan udella?
Toivotaan.. vaikka yleensä ne tunnit 3-5 on pitkiä ku väsyttää mut jollei tänää sit kuitenkaan sillai olis koht saa kahvia nii josko se tästä.Jospa se vaikka parin tunnin päästä menis/tuntuis menevän nopeammin ettei nyt ihan pitkän tuntuinen yö tulisi
Ja varmaan tuossakin se että alkaa jo odottaan sitä kotiin ja nukkuun pääsemistäkinToivotaan.. vaikka yleensä ne tunnit 3-5 on pitkiä ku väsyttää mut jollei tänää sit kuitenkaan sillai olis koht saa kahvia nii josko se tästä.
Juu ja kun syö yleensä siinä puol 3 maissa nii tekee osansaJa varmaan tuossakin se että alkaa jo odottaan sitä kotiin ja nukkuun pääsemistäkin
Niin no tuokin vieläJuu ja kun syö yleensä siinä puol 3 maissa nii tekee osansa
Eiks niistä ole jo puolet kuollut ja toinen puoli muistisairaita?Palstan mimmit varmaan niin nuoria ettei ole noista kuullut
Kivikasvot - osta viralliset liput | lippu.fi
Mutta mulla tulee kyllä vuorosta riippumatta aina jossain kohtaa sellanen väsymys ja aika ei kulu. Mut jotenkin yövuoroissa tulee mietittyä paljon enemmän kaikkea ja varsinkin nyt kun painaa toi huoli nii vaikuttaa omalta osaltaan.. muuten kyl tykkään yövuoroista tääl on nii paljon rauhallisempaa ku on vaa muutama muu töissä mein lisäks.Niin no tuokin vielä
On varmaan fyysisesti aika raskasta! Miten sä jaksat niiden sun mysteeristen vaivojen kanssa siellä?Saa udella mä oon painokoneella alistajana ajan siis trukkia, nostelen kuormalavoja, kääntelen tollasia kartonkiarkkipakkoja ja toisinaan sitte teen noita värimiehen hommia
No noi lavat painaa sen joku 12kg ja tonne niskahartiatasolle niitä nostelen ja sieltä pois. Emmä kyllä koe tätä raskaaksi, musta on kiva, että töissä tulee oikeesti tehtyä jotainOn varmaan fyysisesti aika raskasta! Miten sä jaksat niiden sun mysteeristen vaivojen kanssa siellä?
No noi lavat painaa sen joku 12kg ja tonne niskahartiatasolle niitä nostelen ja sieltä pois.
Mulla tulee mieleen vain joku tuon niminen televisio-ohjelmaPalstan mimmit varmaan niin nuoria ettei ole noista kuullut
Kivikasvot - osta viralliset liput | lippu.fi
Tuleehan se väsymyksen tunne varmaan aina jossain vaiheessa.Mutta mulla tulee kyllä vuorosta riippumatta aina jossain kohtaa sellanen väsymys ja aika ei kulu. Mut jotenkin yövuoroissa tulee mietittyä paljon enemmän kaikkea ja varsinkin nyt kun painaa toi huoli nii vaikuttaa omalta osaltaan.. muuten kyl tykkään yövuoroista tääl on nii paljon rauhallisempaa ku on vaa muutama muu töissä mein lisäks.
Öitä, täytyis itsekin mennä.Mä meen nyt nukkuu. Hyvällä tuurilla saan 5,5 tuntia tyynyä!
Niin ja öitä!
Periaatteessa huoli voi olla turha, eikä oikeesti pitäis asiaa miettiä ku mä oon tehny voitavani ja todettu ettei auta niin pitäs antaa olla, mutta kun kyse on taas niin läheisestä ihmisestä nii se ei aina oo niin helppoa laittaa sitä asiaa takaa-alalle ja olla miettimättä. Kakspiippune juttu. Mut mä nyt toivon et saan ainaki jonkun kontaktin ihmiseen mahdollisimman pian.Tuleehan se väsymyksen tunne varmaan aina jossain vaiheessa.
Kun on rauhallisempaakin niin on sitten aikaa miettiäkin kaikenlaista eikä aikakaan niin kulu.
Toivottavasti huoli ei oli mikään iso tai paha.
Eihän sille tietenkään mitään voi jos asiaa miettii ja jos vielä yhteyden saat niin sitten parempi.Periaatteessa huoli voi olla turha, eikä oikeesti pitäis asiaa miettiä ku mä oon tehny voitavani ja todettu ettei auta niin pitäs antaa olla, mutta kun kyse on taas niin läheisestä ihmisestä nii se ei aina oo niin helppoa laittaa sitä asiaa takaa-alalle ja olla miettimättä. Kakspiippune juttu. Mut mä nyt toivon et saan ainaki jonkun kontaktin ihmiseen mahdollisimman pian.
ÖitäMä meen nyt nukkuu. Hyvällä tuurilla saan 5,5 tuntia tyynyä!
Niin ja öitä!
Ei voi ei. Mut mitäpä ihminen päälleen voi. Tää on tosi monimutkainen juttu, mut eiköhän se tästä taasEihän sille tietenkään mitään voi jos asiaa miettii ja jos vielä yhteyden saat niin sitten parempi.
Mä lähden nyt nukkuun, koitahan jaksella vielä muutama tunti