The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mut eiks se o loppupeleissä herttaisen yhdentekevää mistä ja millä tavalla tykkäyskumppanin löytää?
En noist tindereistä tai nettitreffeistä tiedä mut olettaisin, et ihmisiä he sielläkin on?
No onhan se periaatteessa ja tätä päiväähän se on mutta toiset tykkää toisesta tavasta ja toiset jostain muusta.

Enkä mä esim tiedä millainen tuo tinder on kun ei ole tuttuja jotka siellä olis ollut ja kertoneet.

Onko se sitten niinkin että jossain treffipalstoilla voidaan jollain tavalla "huijata" (tai joku ehkä voi) olemalla esim erilainen mitä on tai laittamalla vaikka joku ihan eri kuva mitä itse on. En tiedä kun ei ole kokemusta. Joskus vaan jotain juttuja tuollaisestakin on ollut.
Tai siitä että jos haet "vakavaa", tulee myös pelkkiä seksiehdotuksia.

Mutta kun ei kokemusta ole, voin olla väärässäkin ja monet nettitreffipaikat on varmaan niin erilaisiakin.
 
Harvemmin. Ei mulla ainakaan ole aikaa tapailla puolihuolimattomasti ketään silleen vahingossa, jollei nyt kaupan myyjiä lasketa.
Sehän se siinä on et ei täältä kotua kukaan tule hakemaan mutta jos oon vain töissä tai kotona/kuskaamassa lapsia harrastuksiin nin missäs sitä ikinä ketään tapais? En käy joogassa, tankotanssissa enkä ees humppaa. Sen verta oon laskenyt romanttisuuden rimaa alemmas et ei se tinderikään (vast) vastenmielisin paikka ois johonkuhun tutustua.
Tuokin on ihan totta tietenkin ja silloin nettitreffipaikat voi olla hyviäkin "väyliä" tutustua johonkin.

Erilaisia elämäntilanteitakin kun kaikilla kuitenkin on.
 
No ihmiset ny tuppaa olemaan eri tilanteissa erilaisia. Joku Ville Verovirkailija on duunissa taatusti erilainen kuin ruisrockissa ollessaan. Se ittestään antama kuva kun on aina tilanteesta riippuvainen. En minäkään tahtois, että Peppini törmää meikäläiseen ensimmäistä kertaa just silloin kun olen aamuyöllä konttaamassa nurkkabaarista nukkumaluukkuun.

Toi tinderi taitaapi olla enempi semmoinen baarikärpästen juttu mis lauantai- iltana kattellaan lähikippoloista samanhenkistä seuraa.
Nettideittipalstoille on varmasti pesiytynyt omanlaisensa vakiovonkaajien lauma, mut ei se sitä sano etteikö siellä olis ihan vakavissaan oleviakin.
 
No ihmiset ny tuppaa olemaan eri tilanteissa erilaisia. Joku Ville Verovirkailija on duunissa taatusti erilainen kuin ruisrockissa ollessaan. Se ittestään antama kuva kun on aina tilanteesta riippuvainen. En minäkään tahtois, että Peppini törmää meikäläiseen ensimmäistä kertaa just silloin kun olen aamuyöllä konttaamassa nurkkabaarista nukkumaluukkuun.

Toi tinderi taitaapi olla enempi semmoinen baarikärpästen juttu mis lauantai- iltana kattellaan lähikippoloista samanhenkistä seuraa.
Nettideittipalstoille on varmasti pesiytynyt omanlaisensa vakiovonkaajien lauma, mut ei se sitä sano etteikö siellä olis ihan vakavissaan oleviakin.
Onhan ihmiset on erilaisia eri tilanteissa. Ei välttämättä kaikki, riippuu tietysti ihmisestä. Jos jonkun tapaa vaikka tuollain konttauskunnossa, mihin nyt en ak:n kohdalla usko, niin ei kai sekään mahdoton juttu silti olisi. Aika monet varmaan tapaa toisensa jossain baareissa yms paikoissa eikä se tilanne aina välttämättä ole se paras mahollinen mutta niinkin voi silti käydä.

Enkä mä tarkoittanutkaan sitä etteikö treffipaikoissa olisi niitä vakavastikin toista ihmistä hakevia. Suurin osa varmaan kuitenkin sellaisia on. Jotenkin vaan tuntuu mitä lukenut tuosta tinderistä on että se voisi olla sellainen hyvä paikka jonkun löytämiseen. Suosittu ainakin taitaa olla. Ja jos se on liitetty jotenki faceen, kaippa sekin siihen ne omat hyvät puolensa jotenkin tuo.
 
Kämppis kysyi multa, miksen minä hanki Tinderiä, kun olen aina niin tohkeissani kämppiksen treffeistä ja romantiikan kipinöistä. En vain halua sellaista nettitreffijuttua. Oon kai vähän itsepäinen ja vanhanaikainen tässä ja yliromantiikkaa kaipaava, mut haluun tavata henkilön ensin kasvotusten, tutustua pikkuhiljaa kavereina ja ehkä jossain vaiheessa vahingossa ihastua. Sellainen touhu, että nähdään ekaa kertaa sillä mielellä että "entä jos me.." ei vain sovi mulle. Tää varmaan koituu mun kohtaloksi ja musta tulee kissoillensa lepertelevä vanhapiika. Sanokaa nyt, että joku muukin vielä nykypäivänä löytää kumppanin muuten kuin netistä. :cautious:
Ihan varmasti löytää. Mulla on nyt tää mikälie tilanne mistä en oo itekään ihan perillä, mutta sattumalta osuttii samaan paikkaan samaan aikaan ja pienten mutkien kautta tutustuttiin.

Joten älä nyt heitä kirvestä kaivoon :)
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
vierailijajaa
nukkumisesta ei tuu taas mitään.
Kissa tulee herättään tunkemalla märkää kuonoo päin naamaa. Samalla kurnutukset volyymit vaan nousee.
Lopuksi tunkee viereen maate ja on niin hiostavan kuuma . Jos väistää niin kohta kisu taas kylessä kiinni.
 
IhQ
Huomenta!

Voi kökköset, taas on aamu.

En tajua miten hiukset sais pysymään ees kaks päivää puhtaina (tai ees sen näkösinä)..ei jaksas joka päivä suihkussakaan sen takia puljautua. Kuivashampoota oon käyttänyt mut en vissiin sitäkään osaa tai sit se on huonoa.
Ärsyttää..kun siis latvat on ihan puhtaat mutku tyvi rasvottuu niin nopeesti :(

Taas siis lähestyn teitä valivalilla..sori. Oon yrittäny pysytellä pois valittamasta.:oops:
 
Huomenta!

Voi kökköset, taas on aamu.

En tajua miten hiukset sais pysymään ees kaks päivää puhtaina (tai ees sen näkösinä)..ei jaksas joka päivä suihkussakaan sen takia puljautua. Kuivashampoota oon käyttänyt mut en vissiin sitäkään osaa tai sit se on huonoa.
Ärsyttää..kun siis latvat on ihan puhtaat mutku tyvi rasvottuu niin nopeesti :(

Taas siis lähestyn teitä valivalilla..sori. Oon yrittäny pysytellä pois valittamasta.:oops:
Oliskohan myynnissä sellaista shampoota mikä vähän rauhottelee sitä päänahkaa...
Mä olen teinille ostanut sitruuna head and shoulderssia.
Se on hiukan rajoittanut sitä rasvottumista!
Minttushampoo tms. on kuulema myös hyvä!

Sitten saapi olla tarkkana ettei vaan mene/ hoitoainetta päänahkaan. Se kuulema kans tukkii huokosia, eikä tee hyvää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä