No se kuulostaa lepposalta duunilta.oli oikein hyvä. homma vaan pääsi alkamaan puoli kuusi ja vuoro loppu 07.15.
No se kuulostaa lepposalta duunilta.oli oikein hyvä. homma vaan pääsi alkamaan puoli kuusi ja vuoro loppu 07.15.
se loppukin kerralla tähän yöhön. tästä eteenpäin ei kauheesti kerkiä ihmettelemään.No se kuulostaa lepposalta duunilta.
No se on hyvä. Olis varmaan aika pitkästyttävä muuten.se loppukin kerralla tähän yöhön. tästä eteenpäin ei kauheesti kerkiä ihmettelemään.
Heti aamusta vaanPilaanko nyt vai kohta isännöitsijän päivän?
Mitäs sää keppostelet siellä?Pilaanko nyt vai kohta isännöitsijän päivän?
Mulla on ihan sama ongelma. Eikä siihen auta kuin peseminen. Kaikki vipstaakit -mukaanlukien omenaviinietikkahuuhtelu, kokeiltu.Huomenta!
Voi kökköset, taas on aamu.
En tajua miten hiukset sais pysymään ees kaks päivää puhtaina (tai ees sen näkösinä)..ei jaksas joka päivä suihkussakaan sen takia puljautua. Kuivashampoota oon käyttänyt mut en vissiin sitäkään osaa tai sit se on huonoa.
Ärsyttää..kun siis latvat on ihan puhtaat mutku tyvi rasvottuu niin nopeesti
Taas siis lähestyn teitä valivalilla..sori. Oon yrittäny pysytellä pois valittamasta.
Harmaat syytti siitä viskipullokuvasta etten hyväksy todellista ikääni vaan haikailen nuoruuden perään ja annan nuorisolle kieroutuneen mallin, joten laitoin todellisen tavoitteeniIhanaa huomenta kaikille! *yhtä hymyä*
Pitsillä on kyllä paras avatar ikinä!!!
Päivänselvää puppua toi oli.Tiedä sitten onko noin.
Mulla olut toimii loistosti muotoilunesteenä. Sitä siis viimeiseksi desi päähän ja sit kuivaus ja föönaus pää alaspäin, on pörreä ja kiiltää.Onko sitten niinkin jos hiuksia pesee joka päivä, hiuspohja tottuu siihen ja rasvoittuu nopeammin? Tai jos käyttää silikonipohjaisia aineita?
Tietysti kaikilla nuo rasvoittumisetkin on yksilöllisiä.
Eikös oluestakin ole sanottu sen olevan hyväksi hiuksille?
Mulla vähän sama vika. Eilen meni niin myöhään ja niska alkoi särkeä ja suostuin jäämään kotiin kun mies lupasi pärjäävänsä päivän ilman muakin duunissa. Nyt on sit vähän tylsää...Olipas tyhmää jäädä lököilemään kotiin, mutta heräsin hiukan liian myöhään, kun mies oli jo lähdössä. Oli eilen niin kova päänsärky, että oletin nukkuvani puoliinpäiviin.
Juu. Kauniita unia!joko kohta saa mennä nukkumaan.
Mä muistan kun aiemmassakin paikassa sä aina hilluit yövuoron päälle tunteja. Enkä tajua viläkään. Mä voin kaatua yön päälle suoraan petiin ja kuorsaus kuuluu jo...jos hetken vielä kattelis, kello oliki vasta vähän yli puoli. hämäävää päästä töistä 7 aikaan.
ei viittisi herätä jo kolmen aikaan.
Kokeilemallahan tuokin selviäis.Päivänselvää puppua toi oli.