The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenii. Väsyttää. Ensiksi kierin sängyssä yhteen ko selkää/niskaa juili taas ja odottelin että pilsut alkavat vaikuttaa ja neljältä piti herätellä ja kahvittaa mies-parka ja nyt sit jonkinlainen yritys olla valveilla...
 
Huomenta!

Voi kökköset, taas on aamu.

En tajua miten hiukset sais pysymään ees kaks päivää puhtaina (tai ees sen näkösinä)..ei jaksas joka päivä suihkussakaan sen takia puljautua. Kuivashampoota oon käyttänyt mut en vissiin sitäkään osaa tai sit se on huonoa.
Ärsyttää..kun siis latvat on ihan puhtaat mutku tyvi rasvottuu niin nopeesti :(

Taas siis lähestyn teitä valivalilla..sori. Oon yrittäny pysytellä pois valittamasta.:oops:
Mulla on ihan sama ongelma. Eikä siihen auta kuin peseminen. Kaikki vipstaakit -mukaanlukien omenaviinietikkahuuhtelu, kokeiltu.

Toisaalta mun on pakko duunissa hikoilun takia kuitenkin käydä pesulla...
 
Onko sitten niinkin jos hiuksia pesee joka päivä, hiuspohja tottuu siihen ja rasvoittuu nopeammin? Tai jos käyttää silikonipohjaisia aineita?
Tietysti kaikilla nuo rasvoittumisetkin on yksilöllisiä.

Eikös oluestakin ole sanottu sen olevan hyväksi hiuksille?
 
Olutta hiuksiin? Kyllä vain. Kokeile tätä uutta keinoa kosteuttaa ja huoltaa hiuksia – tulet yllättymään tuloksista! On olemassa monia erilaisia hoitokeinoja eri tyyppisille hiuslaaduille, säkkärästä tukasta ohuisiin ja katkeileviin kutreihin. Hiustenhoidossa voi hyödyntää marketin tuotteita, mutta yhä useammin monet meistä tekevät omat hiusnaamionsa ja tehokuurinsa kotioloissa esimerkiksi hedelmistä ja jogurtista. Tässä artikkelissa keskitymme oluen hoitavaan vaikutukseen. Oluen hiiva ja ohra suojaavat ja korjaavat vahingoittuneita hiuksia jättäen kuontalosi kauniin kiiltäväksi ja pehmeäksi.

http://askelterveyteen.com/olutta-hiustenhoitoon/


Saat hiuksista paksummat huuhtomalla niitä kaljalla
Oluen valmistusaineet ohra ja humala sisältävät vitamiineja ja proteiineja, jotka saavat hiukset näyttämään paksummilta, vahvemmilta ja kiiltävämmiltä. Olut ei tuo pysyvää muutosta, mutta hiusten huuhteleminen oluella turvottaa hiuksia seuraavaan pesuun asti.

Myös hoitoaineet puhdistavat hiuksia
Kuten monet shampoot, myös useat hoitoaineet sisältävät sulfaatteja, jotka saavat hiustuotteet vaahtoamaan. Sulfaateilla on myös puhdistava vaikutus.

Jos hiuksesi ovat todella kuivat ja vaurioituneet, hiusten peseminen hoitoaineella saattaa parantaa hiustesi terveyttä. Jos hiuksesi rasvoittuvat helposti, kannattaa edelleen hoitaa pesu perinteisesti shampoota käyttäen.

http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/olut-paksuntaa-hiuksia-ja-5-muuta-erikoista-tietoa-kauneudesta/3545704




Tiedä sitten onko noin.
 
Onko sitten niinkin jos hiuksia pesee joka päivä, hiuspohja tottuu siihen ja rasvoittuu nopeammin? Tai jos käyttää silikonipohjaisia aineita?
Tietysti kaikilla nuo rasvoittumisetkin on yksilöllisiä.

Eikös oluestakin ole sanottu sen olevan hyväksi hiuksille?
Mulla olut toimii loistosti muotoilunesteenä. Sitä siis viimeiseksi desi päähän ja sit kuivaus ja föönaus pää alaspäin, on pörreä ja kiiltää.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Olipas tyhmää jäädä lököilemään kotiin, mutta heräsin hiukan liian myöhään, kun mies oli jo lähdössä. Oli eilen niin kova päänsärky, että oletin nukkuvani puoliinpäiviin.
Mulla vähän sama vika. Eilen meni niin myöhään ja niska alkoi särkeä ja suostuin jäämään kotiin kun mies lupasi pärjäävänsä päivän ilman muakin duunissa. Nyt on sit vähän tylsää...

Mutta mä laitoin juuri uuniin tomaatteja, sipulia, valkosipulia ja rutosti chiliä. Se saa muhia muutaman tunnin ja sit sauvasekoittelen sen chilikastikkeeksi. Jotain hyötyä vapaastakin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä