Montakos työyötä sulla nyt on?jos hetken vielä kattelis, kello oliki vasta vähän yli puoli. hämäävää päästä töistä 7 aikaan.
ei viittisi herätä jo kolmen aikaan.
Mitä häh missä?Kukahan lie otattaa tibsua ja lipsua tuolla isommalla puolen
lauantai aamulla alkaa vapaat.Montakos työyötä sulla nyt on?
Jaa häh? Eikun juu, keksinpä.Kukahan lie otattaa tibsua ja lipsua tuolla isommalla puolen
eilen meni suunnilleen noin.sehän olis ihan sama kun päiväihminen kaatuis nukkumaan heti kun töistä kotiin pääsee. ei montaa päivää varmaan jaksais ?
Jotenkin tuntuu että päiväihminen nukkuis yöllä paremmin/ehkä enemmän ja jaksais paremmin sen työpäivän ja siitä iltaan kuin yöihminen joka tulee aamulla kotiin ja vaqikka menis heti nukuun ei hekä nukkuin niin hyvin tai samalla tavallä stä untä kuin yöllä.sehän olis ihan sama kun päiväihminen kaatuis nukkumaan heti kun töistä kotiin pääsee. ei montaa päivää varmaan jaksais ?
Vakavaa alkoholin väärinkäyttöä. Paheksun.Olutta hiuksiin? Kyllä vain. Kokeile tätä uutta keinoa kosteuttaa ja huoltaa hiuksia – tulet yllättymään tuloksista! On olemassa monia erilaisia hoitokeinoja eri tyyppisille hiuslaaduille, säkkärästä tukasta ohuisiin ja katkeileviin kutreihin. Hiustenhoidossa voi hyödyntää marketin tuotteita, mutta yhä useammin monet meistä tekevät omat hiusnaamionsa ja tehokuurinsa kotioloissa esimerkiksi hedelmistä ja jogurtista. Tässä artikkelissa keskitymme oluen hoitavaan vaikutukseen. Oluen hiiva ja ohra suojaavat ja korjaavat vahingoittuneita hiuksia jättäen kuontalosi kauniin kiiltäväksi ja pehmeäksi.
http://askelterveyteen.com/olutta-hiustenhoitoon/
Saat hiuksista paksummat huuhtomalla niitä kaljalla
Oluen valmistusaineet ohra ja humala sisältävät vitamiineja ja proteiineja, jotka saavat hiukset näyttämään paksummilta, vahvemmilta ja kiiltävämmiltä. Olut ei tuo pysyvää muutosta, mutta hiusten huuhteleminen oluella turvottaa hiuksia seuraavaan pesuun asti.
Myös hoitoaineet puhdistavat hiuksia
Kuten monet shampoot, myös useat hoitoaineet sisältävät sulfaatteja, jotka saavat hiustuotteet vaahtoamaan. Sulfaateilla on myös puhdistava vaikutus.
Jos hiuksesi ovat todella kuivat ja vaurioituneet, hiusten peseminen hoitoaineella saattaa parantaa hiustesi terveyttä. Jos hiuksesi rasvoittuvat helposti, kannattaa edelleen hoitaa pesu perinteisesti shampoota käyttäen.
http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/olut-paksuntaa-hiuksia-ja-5-muuta-erikoista-tietoa-kauneudesta/3545704
Tiedä sitten onko noin.
Joo, ihan väärään kohtaan menee pään alueellaVakavaa alkoholin väärinkäyttöä. Paheksun.
parempi vaan olla miettimättä vuorokaudenaikaa ja elää "normaalisti".Jotenkin tuntuu että päiväihminen nukkuis yöllä paremmin/ehkä enemmän ja jaksais paremmin sen työpäivän ja siitä iltaan kuin yöihminen joka tulee aamulla kotiin ja vaqikka menis heti nukuun ei hekä nukkuin niin hyvin tai samalla tavallä stä untä kuin yöllä.
Vai eikö se meniskään kuitenkaan jotenkaan noin = *haroo hiuksiaan miettiessään tätä*
Heistä ei kannata välittää paskan vertaa. Pidä se kuva minkä haluat.Harmaat syytti siitä viskipullokuvasta etten hyväksy todellista ikääni vaan haikailen nuoruuden perään ja annan nuorisolle kieroutuneen mallin, joten laitoin todellisen tavoitteeni
Mä en välitä mitä muut sanovat profiilin kuvasta.
Tämä selväparempi vaan olla miettimättä vuorokaudenaikaa ja elää "normaalisti".
Onko sullakin nikki ja profiiliHeistä ei kannata välittää paskan vertaa. Pidä se kuva minkä haluat.
Mä en välitä mitä muut sanovat profiilin kuvasta.
Mä harmailen nyt. Mulla on rekisteröity nikki.
OnOnko sullakin nikki ja profiili
Ahaa, ok. No mitäpä niistä välittääkään mitä jotkut ajattelee mistäkin
Minä oonOnkohan olemassa ketään, jolle eräät harmaat ei ois länkyttäneet avatarista?
Tuollako olitJoin just litran maitoa, suoraan purkin suulta.