Mä kanssa! Mun avataresta ei oo tullut sanomista. "Vapaa" suhde sensijaan jaksaa hiertää eräitä.Minä oon
Mä kanssa! Mun avataresta ei oo tullut sanomista. "Vapaa" suhde sensijaan jaksaa hiertää eräitä.Minä oon
melkein kaikesta muusta on urputettu mutta avatarista ihme kyllä eiOnkohan olemassa ketään, jolle eräät harmaat ei ois länkyttäneet avatarista?
506Arvatkaas muuten, kuinka monen miehen kanssa olen nainut tän kolmen vuoden osin vapaan suhteen aikana.
Yhden naisen kanssa mulla oli jonkinlaista seksiä, mutta noi miehet saatte veikata.
Minä! Mut kyllä sekin päivä varmaan koittaa.Onkohan olemassa ketään, jolle eräät harmaat ei ois länkyttäneet avatarista?
Ei siinä auta kuin vain totutella hiuspohja harvempaan pesuun. Käytä vaika joku loma siihen, jos et paljoa ihmisten ilmoille mene.Huomenta!
Voi kökköset, taas on aamu.
En tajua miten hiukset sais pysymään ees kaks päivää puhtaina (tai ees sen näkösinä)..ei jaksas joka päivä suihkussakaan sen takia puljautua. Kuivashampoota oon käyttänyt mut en vissiin sitäkään osaa tai sit se on huonoa.
Ärsyttää..kun siis latvat on ihan puhtaat mutku tyvi rasvottuu niin nopeesti
Taas siis lähestyn teitä valivalilla..sori. Oon yrittäny pysytellä pois valittamasta.
Me ollaan tuolla isomman puolen aivopieruketjussa heittämässä pilkkaa molotohvin koktaileilla.Höh. Yksinäni täällä höpisen. Kaikki menny nukkumaan tai töihin. Kai täytyy iteki keksiä jotain tekemistä..
Onkohan olemassa ketään, jolle eräät harmaat ei ois länkyttäneet avatarista?
Sun avatarkuva on liian söpö. Paheksun.Ei ole sanottu mitään.
Muistaakseni.
0, eli et yhdenkään.Arvatkaas muuten, kuinka monen miehen kanssa olen nainut tän kolmen vuoden osin vapaan suhteen aikana.
Yhden naisen kanssa mulla oli jonkinlaista seksiä, mutta noi miehet saatte veikata.
Sun avatarkuva on liian söpö. Paheksun.
Täysin oikein arvattu.0, eli et yhdenkään.
Ei sen oo väliä, etpähän enää pääse lesottamaan sillä että sun avataria ei muka oo paheksuttu. Nyt on harmaat siitäkin länkyttäneet.
Riippuu mistä kuvasta puhut vaihdoin sen.
Mä heräsin just. Aamukahvin koitan saada kitusii ja sit pitäis lähtee hierojalle
Oisin määkin tosipuhheessa arvannu oikein mutta laitoin pirruutani eholle vuosiluvun.Täysin oikein arvattu.
(olen mä tietty ton oman mieheni kanssa ollut)
Mä veikkaan, että siellä ei paljo nautita. On taas niin jumissa kaikki.Oooi. Nauti hieronnasta. Mullekin kelpaisi. Ehkäpä mies illalla heltyy...
Mä jotenkin arvelen ettei niitä kumminkaan oo montaa.Arvatkaas muuten, kuinka monen miehen kanssa olen nainut tän kolmen vuoden osin vapaan suhteen aikana.
Jotenkin sen todella huomasi, ettei veikkaus olllut silleen niinko "oikea" veikkausOisin määkin tosipuhheessa arvannu oikein mutta laitoin pirruutani eholle vuosiluvun.