Päivää, saitkos munaa?MOI!
Päivää, saitkos munaa?MOI!
Buranaa huuleen vaaNo suht ok ollu. Niska jumittaa aika hienosti, mut kai seki siitä
Päänsärky on joo aika hyvin pysyny poissa ja jos mä nyt saisin pidettyy tän säännöllisen hierojalla käynnin nii varmaa alkaa jumitki helppaa
Eikä ollu kauhee paha hintanen ku makso 40€ tunnin sessio. Siel kävi myös noi mein smartum-setelit nii sain niitä tuhlattua ku kaks nippuu menee vanhaks tämän vuoden lopussa
Sillähän ne lihasjumit helppaa, eikuBuranaa huuleen vaa
Ei tämä mikään paha yskä ole ollut. Meen ensi viikolla jos vielä silloin jatkuuLääkäriin
Hyvä juttuNo suht ok ollu. Niska jumittaa aika hienosti, mut kai seki siitä
Päänsärky on joo aika hyvin pysyny poissa ja jos mä nyt saisin pidettyy tän säännöllisen hierojalla käynnin nii varmaa alkaa jumitki helppaa
Eikä ollu kauhee paha hintanen ku makso 40€ tunnin sessio. Siel kävi myös noi mein smartum-setelit nii sain niitä tuhlattua ku kaks nippuu menee vanhaks tämän vuoden lopussa
Ne on suorassa yhteydessä niskajumeihin, ku veri ei pääse kiertää päähän.Hyvä juttu
Varmaankin hierojalla käyminen auttaa niskaan ja muutenkin ja päänsärytkin saattaa liittyä noihin jumeihin.
Kuinka usein hierojalla pitäis käydä?
Aivan.Ne on suorassa yhteydessä niskajumeihin, ku veri ei pääse kiertää päähän.
Emmä tiiä miten usein siellä pitäs käydä sit niinku virallisesti, mut yleensä mulla on ollu sillee, että alkuun parin viikon välein ja sitte 1kk-1,5kk.
Tossahan noita on pöydällä että senkun valitsee parhaimmanPäivää, saitkos munaa?
Joo, ei se sitte ihan mahottoman kallista ole. Sekä saa siitä sitte sen hyvän ja rennon mielen itelleen ja hetken hengähtääAivan.
Muistelisin kanssa yhden kaverin käyneen noin. Suht pieni raha kuitenkin jos helpotusta saa
NiinpäJoo, ei se sitte ihan mahottoman kallista ole. Sekä saa siitä sitte sen hyvän ja rennon mielen itelleen ja hetken hengähtää
on.Onkohan olemassa ketään, jolle eräät harmaat ei ois länkyttäneet avatarista?
kannattanekko tuo mennä panemaan ihan joka päiväMulla piti olla tänää aikaa jutustella teitin kaa enempikin mutta höh,ei tässä kerkeekään kun taas saa olla menossa
vituttaa niin ettei veri kierrä.ku veri ei pääse kiertää päähän.
Ruutis on hiljaa sielläkannattanekko tuo mennä panemaan ihan joka päivä
hättäytät, paljokas, pian sen ukkos
Joskus on käyny sillaikivituttaa niin ettei veri kierrä.