The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No suht ok ollu. Niska jumittaa aika hienosti, mut kai seki siitä :)

Päänsärky on joo aika hyvin pysyny poissa ja jos mä nyt saisin pidettyy tän säännöllisen hierojalla käynnin nii varmaa alkaa jumitki helppaa :)

Eikä ollu kauhee paha hintanen ku makso 40€ tunnin sessio. Siel kävi myös noi mein smartum-setelit nii sain niitä tuhlattua ku kaks nippuu menee vanhaks tämän vuoden lopussa :)
Buranaa huuleen vaa
 
No suht ok ollu. Niska jumittaa aika hienosti, mut kai seki siitä :)

Päänsärky on joo aika hyvin pysyny poissa ja jos mä nyt saisin pidettyy tän säännöllisen hierojalla käynnin nii varmaa alkaa jumitki helppaa :)

Eikä ollu kauhee paha hintanen ku makso 40€ tunnin sessio. Siel kävi myös noi mein smartum-setelit nii sain niitä tuhlattua ku kaks nippuu menee vanhaks tämän vuoden lopussa :)
Hyvä juttu :)

Varmaankin hierojalla käyminen auttaa niskaan ja muutenkin ja päänsärytkin saattaa liittyä noihin jumeihin.
Kuinka usein hierojalla pitäis käydä?
 
Hyvä juttu :)

Varmaankin hierojalla käyminen auttaa niskaan ja muutenkin ja päänsärytkin saattaa liittyä noihin jumeihin.
Kuinka usein hierojalla pitäis käydä?
Ne on suorassa yhteydessä niskajumeihin, ku veri ei pääse kiertää päähän.

Emmä tiiä miten usein siellä pitäs käydä sit niinku virallisesti, mut yleensä mulla on ollu sillee, että alkuun parin viikon välein ja sitte 1kk-1,5kk.
 
Auh meinaa päätä särkee, piti tabu ottaa ennen kuin pahenee.
Kohta potut kiehumaan ja valkokastiketta tekemään. Isännän toive ruuasta :D:)
 
IhQ
Iltapäiviä..

Lipsu, laitas sen VD-linkki uudestaan kun en onnistunu enää löytää sitä :(
Sillon aiemmin aattelin että en just nyt ehdi alkaa vilkuilee, sit se unohtui :eek: ja sitten ne enää löytäny koko viestiä.
Ei näköjään kannattais ajatella...:confused: kaiken pahan alku ja juuri.

Huomenaamulla lähen käväseen koululla, vien ne paprut opelle. Toiselta arvioijalta kysyin että mitähän päiviä voisin opelle ehdottaa sitä isoa arviointia varten, se antoi tasan kaks päivämäärää niinku vaihtoehdoiksi. Toivotaan että jompi kumpi kävis..ei tarvis siitä enää vääntää.
Nyt vaan etsimään kaikki materiaali, täydentävät tehtävät jne. mukaan. Jänskättää jo nyt.
 
Tässäpä teille ihan ekslusiivina, en tiiä onko lehissä vielä.

Pasilassa palo bussi.o_O



 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä