The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kämppis kysyi multa, miksen minä hanki Tinderiä, kun olen aina niin tohkeissani kämppiksen treffeistä ja romantiikan kipinöistä. En vain halua sellaista nettitreffijuttua. Oon kai vähän itsepäinen ja vanhanaikainen tässä ja yliromantiikkaa kaipaava, mut haluun tavata henkilön ensin kasvotusten, tutustua pikkuhiljaa kavereina ja ehkä jossain vaiheessa vahingossa ihastua. Sellainen touhu, että nähdään ekaa kertaa sillä mielellää että "entä jos me.." ei vain sovi mulle. Tää varmaan koituu mun kohtaloksi ja musta tulee kissoillensa lepertelevä vanhapiika. Sanokaa nyt, että joku muukin vielä nykypäivänä löytää kumppanin muuten kuin netistä. :cautious:
sillonkun ite laiton tuon akan niin ei ollu vielä keksitty kännyköitä, nettejä, tindereitä eikä juur muutakaan, VHS-vitejot oli uusinta hottia

eli empä suoraan sanoen tiedä asiasta mtn
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kämppis kysyi multa, miksen minä hanki Tinderiä, kun olen aina niin tohkeissani kämppiksen treffeistä ja romantiikan kipinöistä. En vain halua sellaista nettitreffijuttua. Oon kai vähän itsepäinen ja vanhanaikainen tässä ja yliromantiikkaa kaipaava, mut haluun tavata henkilön ensin kasvotusten, tutustua pikkuhiljaa kavereina ja ehkä jossain vaiheessa vahingossa ihastua. Sellainen touhu, että nähdään ekaa kertaa sillä mielellä että "entä jos me.." ei vain sovi mulle. Tää varmaan koituu mun kohtaloksi ja musta tulee kissoillensa lepertelevä vanhapiika. Sanokaa nyt, että joku muukin vielä nykypäivänä löytää kumppanin muuten kuin netistä. :cautious:

Sama täällä (y)

Kyllähän sitä tänä päivänäkin varmaan muualtakin löytää, nuo kaikki nettitreffijutut on vaan niin yleistyneet.

muoks. ja eikös tinderiinkin tarvita face?
 
Viimeksi muokattu:
Kämppis kysyi multa, miksen minä hanki Tinderiä, kun olen aina niin tohkeissani kämppiksen treffeistä ja romantiikan kipinöistä. En vain halua sellaista nettitreffijuttua. Oon kai vähän itsepäinen ja vanhanaikainen tässä ja yliromantiikkaa kaipaava, mut haluun tavata henkilön ensin kasvotusten, tutustua pikkuhiljaa kavereina ja ehkä jossain vaiheessa vahingossa ihastua. Sellainen touhu, että nähdään ekaa kertaa sillä mielellä että "entä jos me.." ei vain sovi mulle. Tää varmaan koituu mun kohtaloksi ja musta tulee kissoillensa lepertelevä vanhapiika. Sanokaa nyt, että joku muukin vielä nykypäivänä löytää kumppanin muuten kuin netistä. :cautious:
Harvemmin. Ei mulla ainakaan ole aikaa tapailla puolihuolimattomasti ketään silleen vahingossa, jollei nyt kaupan myyjiä lasketa.
Sehän se siinä on et ei täältä kotua kukaan tule hakemaan mutta jos oon vain töissä tai kotona/kuskaamassa lapsia harrastuksiin nin missäs sitä ikinä ketään tapais? En käy joogassa, tankotanssissa enkä ees humppaa. Sen verta oon laskenyt romanttisuuden rimaa alemmas et ei se tinderikään (vast) vastenmielisin paikka ois johonkuhun tutustua.
 
Tää varmaan koituu mun kohtaloksi ja musta tulee kissoillensa lepertelevä vanhapiika. Sanokaa nyt, että joku muukin vielä nykypäivänä löytää kumppanin muuten kuin netistä. :cautious:
Mä oon sitä mieltä, että vanhainkodissa on sit aikaa ihastua ja treffailla vaikka leskimummeleita konjakkihöyryisenä, ennen sitä on vain sattumaa jos ihastuu
 
Olis iltapalakin syöty, tosin vajaalla täytteellä, kun kissa pölli makkaraa ja juustoa leivältä. Noilla kateilla ei oo viellä käytöstapoja. Pääkin tungetaan emännän villapaidan hihaan, Hyvä ettei koko kisu tunkeutunut sinne.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Kämppis kysyi multa, miksen minä hanki Tinderiä, kun olen aina niin tohkeissani kämppiksen treffeistä ja romantiikan kipinöistä. En vain halua sellaista nettitreffijuttua. Oon kai vähän itsepäinen ja vanhanaikainen tässä ja yliromantiikkaa kaipaava, mut haluun tavata henkilön ensin kasvotusten, tutustua pikkuhiljaa kavereina ja ehkä jossain vaiheessa vahingossa ihastua. Sellainen touhu, että nähdään ekaa kertaa sillä mielellä että "entä jos me.." ei vain sovi mulle. Tää varmaan koituu mun kohtaloksi ja musta tulee kissoillensa lepertelevä vanhapiika. Sanokaa nyt, että joku muukin vielä nykypäivänä löytää kumppanin muuten kuin netistä. :cautious:
Mut eiks se o loppupeleissä herttaisen yhdentekevää mistä ja millä tavalla tykkäyskumppanin löytää?
En noist tindereistä tai nettitreffeistä tiedä mut olettaisin, et ihmisiä he sielläkin on?
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Mä oon sitä mieltä, että vanhainkodissa on sit aikaa ihastua ja treffailla vaikka leskimummeleita konjakkihöyryisenä, ennen sitä on vain sattumaa jos ihastuu
Mä oon kyllä suunnitellu, et vanhainkotipäivät menis pitäen Mythagoa perhanan kiireisenä. Ruutiksen kans oli aikanaan puhe, et pidettäis pyörätuolikisoja pitkin käytäviä ja vedettäis viunaa piilopulloista aina milloin myttysen silmä välttää.
Et touhua piisaa sillai, et ei siinä naisia jouda kattelemaan.
 
Mut eiks se o loppupeleissä herttaisen yhdentekevää mistä ja millä tavalla tykkäyskumppanin löytää?
En noist tindereistä tai nettitreffeistä tiedä mut olettaisin, et ihmisiä he sielläkin on?
Juu eipä sillä kai oo väliä. Mutta mä muutenkin ihastun niin harvoin, niin olis tosi kiusallista sanoa "Juu tää oli sit varmaan tässä." Eli kai se on enemmän siitä kiinni, etten kehtaa. Ja pelkää kans, että entä jos on itsestään antanut netissä toisenlaisen kuvan kuin mitä se toinen sitten näkee kasvotusten.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä