Ehkä se tarkotti ettei unohtunu vaan jätettiin listalta?No nyt mie oon jo sokeakin . Kotikaljaakaan en nähnyt .
Sienisalaatti on kyllä suurherkku, etennii äitin laittama
Ehkä se tarkotti ettei unohtunu vaan jätettiin listalta?No nyt mie oon jo sokeakin . Kotikaljaakaan en nähnyt .
Hmm, paperipussin käyttö kuuluu vanhentuneisiin ensiapuohjeisiin. Ja silloinkin sitä tarjottiin hyperventilaatioon eikä pyörtyneelle. Mutta ajatus lienee tärkein, jotta kiitosKokeile tota
PäiväkahvitNyt taidan keittää iltakahvit
Joulupöytä? Oudot meiningit teilläEikäkö se oli sitä kauneinta asiaa mitä miehen ja naisen välillä voi olla
Listalla pitää lukea kaikki. Muuten unohtuu .Ehkä se tarkotti ettei unohtunu vaan jätettiin listalta?
Ehkä pussissa on karkkia?!!?Hmm, paperipussin käyttö kuuluu vanhentuneisiin ensiapuohjeisiin. Ja silloinkin sitä tarjottiin hyperventilaatioon eikä pyörtyneelle. Mutta ajatus lienee tärkein, jotta kiitos
Hän. Mie.Ehkä se tarkotti ettei unohtunu vaan jätettiin listalta?
Se ottaa nyt herneen pois hengittimestä, meillä päin kaikki on niitäHän. Mie.
Niin, se olisikin ihan uutta. Nuuskii suklaakonvehdin tai salmiakin hajua ja äkkiä ei pyörrytä enää yhtäänEhkä pussissa on karkkia?!!?
Vastasin vain tummennettuun osioonJoulupöytä? Oudot meiningit teillä
!! !!111...Se ottaa nyt herneen pois hengittimestä, meillä päin kaikki on niitä
Onko tuolla pussissa kenties lisää herneitä?!! !!111...
Jouduin ottamaan jo tupla-annoksen
Nyt tartten tätäkin kans
Juu juu, tarvii vissiin tuplastiOnko tuolla pussissa kenties lisää herneitä?
Popperssia oli pussi täynnä, hetken hengittelee niin ei tunne kipua eikä kirjaimiaNiin, se olisikin ihan uutta. Nuuskii suklaakonvehdin tai salmiakin hajua ja äkkiä ei pyörrytä enää yhtään
Piti tarkistaa kvg:n kautta, outo sana. Nyt pakko kysyä, että mistäs moisen tiedätPopperssia oli pussi täynnä, hetken hengittelee niin ei tunne kipua eikä kirjaimia
..nöyp, kun siellä on kinkkukuutioita...tulee se joulunjälkeinen tuoksumaailma nätisti, hiukan pienellä aromilla mutta kuitenkin, esiin...Onko tuolla pussissa kenties lisää herneitä?
Mä liputan salmiakkikalojen puolesta..nöyp, kun siellä on kinkkukuutioita...tulee se joulunjälkeinen tuoksumaailma nätisti, hiukan pienellä aromilla mutta kuitenkin, esiin...
Khyyl määki tiijänPiti tarkistaa kvg:n kautta, outo sana. Nyt pakko kysyä, että mistäs moisen tiedät
Mä oon niin viaton etten tiedä. Kaikkea sitä täällä oppiiKhyyl määki tiijän
...eläpä kehtoo*halaaruttaan*..ei kettään kaunista tölkit sieraimissa, kippetä tekevät, saatika että huulien ympärille on pikaliimalla kiinnitetty pussinkutale...!! !!111...
Jouduin ottamaan jo tupla-annoksen
Nyt tartten tätäkin kans
Täältä puuttuu sellainen kuola valuu -hymiö.
Just tuollainen. Saisipa salmiakkia ja tuo hymiö.
Unikuvia Toffolaan *pus*Kahvit juotu, nyt hammaspyykille ja nukkumaan. Öitä!