The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Itse asiassa siivoilin ja järkkäilin keittiötä ihan kaikessa rauhassa eilen melkein kuusi tuntia. Aika moni tavara vaihtoi kaappia. Kivaa hommaa, kun kerrankin oli aikaa. Ehkä mieskin oppii kohta uuden järjestyksen. Tänä aamuna etsi turhaan puurohiutaleita kuiva-ainekaapista.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Onko teillä muuten keittiössä kuiva-aineet kaapissa avatuissa myyntipakkauksissa vai purkeissa kannen alla piilossa? Itse yritän pitää kaapit niin puhtaina kuin mahdollista ja käytän kannellisia purkkeja, tupperwarea ja peltipurkkeja. Ikinä ei voi olla liikaa peltipurkkeja, hyviä ostoksia :D
Vähän sekä että. Jotkut purkeissa, jotkut omassa pakkauksessa.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Just kerettii poikien kaa siivoilee ennenku äite tuli :D

Nyt on pojat lähetetty mammalle, mä voisin juoda vähän lisää kahvia, sillävälin kun tää värimaski vaikuttaa, sit suihkuu ja taidan vaa jumittaa tän päivän ennenkuin pitää lähteä liikenteeseen :)
Jumittamisen jalo taito on kyllä autuaallista :)...tulee sitä taas kouhotettua ja suunapäänä töhötettyä tänäkin päivänä.

Joten nauti omasta ajastasi ja rentoilusta :)
 
Mitäs sairaalaan kuuluu vai jäätiinkö sinne?
Lähetettiin kotiin. Kätilöt oli todennu, etteivät oo koskaan tavannu tuollaista tapausta. Supistukset oli jotain 55 luokkaa, mutta suht kivuttomia, sormelle kyllä auki, mut kanavaa vähä jäljellä, nii juu ja pää ei ollu kiinnittyny mikä oli kaikkista omituisinta :D
Kun asuu 10km päässä sairaalasta, niin totesivat et voi hyvin mennä kotiin. Tänää vissii tullu sit muutamiakin kipeitä supistuksia ja kivuttomienkin väli on alle 5min luokkaa :)
Eiköhän se sieltä ala pikkuhiljaa tulla.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Jumittamisen jalo taito on kyllä autuaallista :)...tulee sitä taas kouhotettua ja suunapäänä töhötettyä tänäkin päivänä.

Joten nauti omasta ajastasi ja rentoilusta :)
Joo mä aattelin, et jos kykenis ottaa ihan rauhallisesti, jos iskee tylsyys niin käyn sit pyörähtää tallilla :)
Mut mä kyl nautin ko voi vaan kuunnella musiikkia ja olla. Siivotaki tarvis vielä, mut en taida viittiä tuhlata päivääni siihe :D

Ai hitsiläinen, muistin just, että mulla on yks palapeli kesken. Tiedänki mitä teen luppoajan. Se jos joku on rentouttavaa :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Lähetettiin kotiin. Kätilöt oli todennu, etteivät oo koskaan tavannu tuollaista tapausta. Supistukset oli jotain 55 luokkaa, mutta suht kivuttomia, sormelle kyllä auki, mut kanavaa vähä jäljellä, nii juu ja pää ei ollu kiinnittyny mikä oli kaikkista omituisinta :D
Kun asuu 10km päässä sairaalasta, niin totesivat et voi hyvin mennä kotiin. Tänää vissii tullu sit muutamiakin kipeitä supistuksia ja kivuttomienkin väli on alle 5min luokkaa :)
Eiköhän se sieltä ala pikkuhiljaa tulla.
Ilmeisesti sitten hitaasti mutta varmasti käynnistyy :D

Onneksi on kuitenkin suht lyhyt matka sairaalaan. Me lähettiin vanhimmasta sen verran myöhään että olin ihan varma sen syntyvän autoon :oops:
Yht äkkiä supistukset vaan koveni/tiheentyi. Kävin vaan käännähtämässä vastaanotossa ja heti saliin, siitä meni noin 10-15 min kun syntyi :D
 
Joo mä aattelin, et jos kykenis ottaa ihan rauhallisesti, jos iskee tylsyys niin käyn sit pyörähtää tallilla :)
Mut mä kyl nautin ko voi vaan kuunnella musiikkia ja olla. Siivotaki tarvis vielä, mut en taida viittiä tuhlata päivääni siihe :D

Ai hitsiläinen, muistin just, että mulla on yks palapeli kesken. Tiedänki mitä teen luppoajan. Se jos joku on rentouttavaa :oops:
Sopivassa suhteessa vaan sitä löftailua omassa rauhassa ja sitten sitä pulinaboxailua hyvässä seurassa :)

..haa :D - ihan ei tule mieleen rentoreiskailu palapelin parissa mutta pistäpä aivot lehmäaivo- asentoon ja uppoudu palojen metsästelyyn :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä