Samoin kun menetHattaran kuvia namupalanen.
--> menin jo -->
Samoin kun menetHattaran kuvia namupalanen.
Oot silleen häpeissäsi että hitto kun noi tiskit jäi mutta on ollu niin kiireAinii, muttako äiti mulle joskus valitti, että ku mä en anna sen ikinä auttaa täällä tai tehdä mitään, niin jos mä nyt jättäisin noi tiskit sen hoidettavaks
Joo vetoan siihen, ku siskon 3 muksua oli eilen hoidossa, että en millää jaksanu sitte enää ku oli koko päivän kauhee hulinaOot silleen häpeissäsi että hitto kun noi tiskit jäi mutta on ollu niin kiire
Vain yksi?Heräsin päikkäreiltä, unissa näky tissi
Päivää sinullekin nii, vain yksiVain yksi?
Hyvää päivää sinnekin
Tyypillinen antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa-tilanne. Kaikki tietää että niitä on kaksi ja sitten vilautetaan vain yhtäPäivää sinullekin nii, vain yksi
Juuri noin se menee. Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaaTyypillinen antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa-tilanne. Kaikki tietää että niitä on kaksi ja sitten vilautetaan vain yhtä
Muistan mummolasta hiirenloukut. Omakotiasumisen varjopuolia. Mistä nuo ryökäleet pääsee sisään?Huomenii!
Kyl oli vilkas yö. Hiiriä livenä ja hiiriä unissa. Ja nyt ne paskiaiset ovat levitelleen noita sinisiä rotanmyrkkykauraryynejä pitkin keittiön lattiaa...
Meillä on myyrät tuhonneet pihan eikä kissasta ole mitään hyötyäHuomenii!
Kyl oli vilkas yö. Hiiriä livenä ja hiiriä unissa. Ja nyt ne paskiaiset ovat levitelleen noita sinisiä rotanmyrkkykauraryynejä pitkin keittiön lattiaa...
Keittiön kaapiston takaa jostain. Ilmeisesti lattian alta. Jos mä tukin reitin kaapiston takaa, mylläävät ne kaapeissa. Ja joska alkuperäinen sisääntuloreitti on piilossa kiinteän kaapin takana, ei sitäkään saa tukittua.Muistan mummolasta hiirenloukut. Omakotiasumisen varjopuolia. Mistä nuo ryökäleet pääsee sisään?
Huh, muuttakaa pois?Keittiön kaapiston takaa jostain. Ilmeisesti lattian alta. Jos mä tukin reitin kaapiston takaa, mylläävät ne kaapeissa. Ja joska alkuperäinen sisääntuloreitti on piilossa kiinteän kaapin takana, ei sitäkään saa tukittua.
Siitä, miten paljon niitä vilivtää yläkertaan menevässä portaikossa ja vintillä, en viitsi edes mainita kun sinne ai onneksi tarvitse talvisaikaan muutenkaan mennä.
Ne ovat kanssa sitkeitä! Meilläkin on niitä remppakohteen pihalla. Hassuja kasoja siellä ja täällä. Mä lainaan jonkun rottakoiran tai vastaavan kun aletaan kunnostaa sitä tosissaan.Meillä on myyrät tuhonneet pihan eikä kissasta ole mitään hyötyä