Ennenpitkää muutetaan, kolmisen vuotta vielä tätä.Huh, muuttakaa pois?
Ennenpitkää muutetaan, kolmisen vuotta vielä tätä.Huh, muuttakaa pois?
Myydään niitä, vaikka millaisia!Pitäisi ostaa vanhanaikainen suolasirotin vai myydäänkö sellaisia vielä? Myllystä tulee liikaa kerralla, joten sirotin olisi helpompi.
Mä tungen koloihin valkosipulia kun en halua myrkyttää ettei kissavanhus heitä lusikkaa nurkkaan jos sattuu vaikka kävelemään myrkkyyn ja sit pesee tassujaNe ovat kanssa sitkeitä! Meilläkin on niitä remppakohteen pihalla. Hassuja kasoja siellä ja täällä. Mä lainaan jonkun rottakoiran tai vastaavan kun aletaan kunnostaa sitä tosissaan.
On niitä joka lähtöönPitäisi ostaa vanhanaikainen suolasirotin vai myydäänkö sellaisia vielä? Myllystä tulee liikaa kerralla, joten sirotin olisi helpompi.
On, anoppi osti mökille semmosenOisko noille hiirille jotain elektronista karkotinta?
Toiimiiko ne hyvin?On, anoppi osti mökille semmosen
En se minä olluthuomenta muumit
täällä ketjussahan haisee vanha viina
https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/hiirenkarkotin-silvatronic-duorepeller-2kplOisko noille hiirille jotain elektronista karkotinta?
Siellä pitäis olla pari kissaaHuomenii!
Kyl oli vilkas yö. Hiiriä livenä ja hiiriä unissa. Ja nyt ne paskiaiset ovat levitelleen noita sinisiä rotanmyrkkykauraryynejä pitkin keittiön lattiaa...
Mulla on keittiö jo siistittyTiskejä. Plääh.
Myyntipakkauksissahan nuo, kuka ny niitä vielä johonkin muihin kippoihin laittelisi ja niitä turhia kippojahan pitäisi olla miljoonaOnko teillä muuten keittiössä kuiva-aineet kaapissa avatuissa myyntipakkauksissa vai purkeissa kannen alla piilossa? Itse yritän pitää kaapit niin puhtaina kuin mahdollista ja käytän kannellisia purkkeja, tupperwarea ja peltipurkkeja. Ikinä ei voi olla liikaa peltipurkkeja, hyviä ostoksia
AhaMyyntipakkauksissahan nuo, kuka ny niitä vielä johonkin muihin kippoihin laittelisi ja niitä turhia kippojahan pitäisi olla miljoona
Katoppa tuota.Tää olis ihan passeli, ei tarvikaan mennä kirpputorille
https://www.prisma.fi/fi/prisma/heirol-suolasirotin-teraskorkilla
Tösi söpöt. Juuri jotain tuollaista vanhahtavaa oli mielessä
Lääkärille mars.Mulle on tullu yön aikana silmätulehus, en ala