The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ilmeisesti sitten hitaasti mutta varmasti käynnistyy :D

Onneksi on kuitenkin suht lyhyt matka sairaalaan. Me lähettiin vanhimmasta sen verran myöhään että olin ihan varma sen syntyvän autoon :oops:
Yht äkkiä supistukset vaan koveni/tiheentyi. Kävin vaan käännähtämässä vastaanotossa ja heti saliin, siitä meni noin 10-15 min kun syntyi :D
No juu. Mä sanoin nuoremmasta, että jos lähettäiski vasta ku vesi on menny. Onnesk ei lähetty, meinaan kalvot puhkastii ko menin ja siitä melkosella rytinällä oli jätkä pihalla. Olisin synnyttäny matkalle :D

Sopivassa suhteessa vaan sitä löftailua omassa rauhassa ja sitten sitä pulinaboxailua hyvässä seurassa :)

..haa :D - ihan ei tule mieleen rentoreiskailu palapelin parissa mutta pistäpä aivot lehmäaivo- asentoon ja uppoudu palojen metsästelyyn :)
Mä tykkään. Siinä menee aivot tosiaan sellatteen nollatilaan ku pitää miettiä niitä paloja :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä tykkään. Siinä menee aivot tosiaan sellatteen nollatilaan ku pitää miettiä niitä paloja :D
Hyvä kun sulla menee sitten koomailun puolelle :D...mulla se tahtoo olla päinvastaista:notworthy: - rupee hirtämään jonkinasteisesti kun kokoamisessa kestää ja kestää ja sitten sitä huomaa olevansa umpisokea ja hahmottamiskyvytön tomppelintekele kun on mennyt kiristellessä useampi tovi ja sitten huomaa ko. palasen lepäävän aivan kuonon edessä :D
 
No, älä. Mies jo tuossa sanoi, että pois sieltä verkkokaupasta :notworthy:
..no milloinka ne miehet ovat mitään ymmärtäneet naisen verkkokauppasilmäilyn päälle :D mutta annas olla kun esim. Toffolassakin kohtapuoliin sirotellaan niin näpäskästi miehiseen kouraankin hyvin istuvalla sirottimella niin johan onkin Mr. Toffosella asiasta aivan toiset hajatelmat(y)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Eilisen puuhailun seurauksena kävi myös pieni vahinko. Hyllyltä pomppasi yksi tavara alas (rätti saattoi sen huitaista, mitään en myönnä) ja napsahti laseihin. Nyt on toisessa linssissä naarmu :(
Tipautin myös yhden muumimukin alas, mutta se humpsahti suoraan tiskiveteen. No harm done.
 
Aamupäivävälipalan aika ja kuppi kahvia :coffee:
...mun pitäs tässä lähtee metsästämään jotain sapuskantynkää itelleni, ipanat tossa tuhosivat jo oman osuutensa eli saivat pömpsiäisensä täytetyksi :)...tässä pukkaa kohta semmoista lennonjohtotornihässäkkää että näinköhän tämän pääkköseni kanssa edes selviänkään :D

Varsinaiset halloweeniylilentoilut nääs suunnitelmissa ja tekeillä, tää niin tulee jäämään meijen kaikkien mieleen :)...
 
Awww sun kanssas siellä:love:...toivottavasti oli kotiintulosi ilunen ylläripylläri vai oliko sua vastassa tyhjä talo?
Talo oli tyhjä ja kukaan ei muistanut kertoa ukkokullalle että tuun aikasemmin joten hän tuli himpun kiukkuisena että kuka täällä on ja mitä helvettiä se täällä tekee :D

Laitoin kyllä viestin mutta se jäi maata kiertävälle radalle eikä poika tullut maininneeksi että hakee äidin kentältä
 
Poistun nyt, hauskaa päivää kaikille. Suosittelen kaikille migreenipotilaille kutomista kohtauksen aikana. Enpä ole nähnyt ennen noin vinkeätä kantapäätä. Siinä ei ollut oikein mitään järkeä. Kudottu nurjaa oikealla ja oikeaa nurjalla ja sekaisin samalla puikolla. Välillä vahvennettu ja välillä ei. Välillä lanka kulki silmukoiden takaa ja välillä taas edessä :sick: Toisella reunalla onkin kavennusten jälkeen neljä silmukkaa ja toisella kuusi. Purkuun meni ja otetaas myöhemmin uusiksi.
 
Jos se on vaan väärä hälytys vai sattuuko silmään tai punottaako?

Mulla kanssa rähmi toinen silmä yhtenä päivänä mutta seuraavana päivänä oli sitten jo ihan hyvä.
Oikea ihan punainen ja oli herätessä muurautunu kiinni. Vasen parempi muttei oireeton sekään. Yritin huuhtoa ja laittaa tippoja ja toivoa et menis ohi mut joo :unsure:

Näihin ei vissiin oo mtn käsikauppalääkettä? Koska mää just erityisesti halusin lähtee pyhäpäivänä päivystykseen istuun :mad:
 
Talo oli tyhjä ja kukaan ei muistanut kertoa ukkokullalle että tuun aikasemmin joten hän tuli himpun kiukkuisena että kuka täällä on ja mitä helvettiä se täällä tekee :D

Laitoin kyllä viestin mutta se jäi maata kiertävälle radalle eikä poika tullut maininneeksi että hakee äidin kentältä
No eikä :D - eli kuulostaa varsin hyvin onnistuneelta yllätyskotiinpaluulta

..ja arvatenkin osasit moisen mörkiäisen myös lepyytellä asiaankuuluvalla tavalla:rolleyes:(y)
 
Onko teillä muuten keittiössä kuiva-aineet kaapissa avatuissa myyntipakkauksissa vai purkeissa kannen alla piilossa? Itse yritän pitää kaapit niin puhtaina kuin mahdollista ja käytän kannellisia purkkeja, tupperwarea ja peltipurkkeja. Ikinä ei voi olla liikaa peltipurkkeja, hyviä ostoksia :D
Mä siirsin kaiken mikä ei ole säilyketölkeissä, vanhassa jääkaapissa. Ja littaan ovven kiinni yöksi ja aina kun lähdetään reissuun. eivätpä pääse niillä herkuttelemaan. Mutta peltipurkeista olen samaa mieltä. Noita mulla on sinisiä ja punaisia, sisällään kahvia, teetä, kuivattuja omenoita, sieniä, mitä milloinkin.

https://www.google.fi/search?q=peltinen+kahvipurkki&tbm=isch&imgil=shfHLYUiJHjVYM%3A%3BtYg2uu06XcUyzM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.findit.fi%252Ffin%252Fsearch%252F781334.htm&source=iu&pf=m&fir=shfHLYUiJHjVYM%3A%2CtYg2uu06XcUyzM%2C_&biw=1366&bih=657&usg=__6pIA3K9z8lNzioafI5dAApgzVHo=&ved=0CEQQyjdqFQoTCI7a3o-q7MgCFab3cgod35MNoA&ei=xoA0Vo7fKabvywPfp7aACg#imgrc=shfHLYUiJHjVYM:&usg=__6pIA3K9z8lNzioafI5dAApgzVHo=
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä