The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ne ovat kanssa sitkeitä! Meilläkin on niitä remppakohteen pihalla. Hassuja kasoja siellä ja täällä. Mä lainaan jonkun rottakoiran tai vastaavan kun aletaan kunnostaa sitä tosissaan.
Mä tungen koloihin valkosipulia kun en halua myrkyttää ettei kissavanhus heitä lusikkaa nurkkaan jos sattuu vaikka kävelemään myrkkyyn ja sit pesee tassuja
 
Onko teillä muuten keittiössä kuiva-aineet kaapissa avatuissa myyntipakkauksissa vai purkeissa kannen alla piilossa? Itse yritän pitää kaapit niin puhtaina kuin mahdollista ja käytän kannellisia purkkeja, tupperwarea ja peltipurkkeja. Ikinä ei voi olla liikaa peltipurkkeja, hyviä ostoksia :D
 
Onko teillä muuten keittiössä kuiva-aineet kaapissa avatuissa myyntipakkauksissa vai purkeissa kannen alla piilossa? Itse yritän pitää kaapit niin puhtaina kuin mahdollista ja käytän kannellisia purkkeja, tupperwarea ja peltipurkkeja. Ikinä ei voi olla liikaa peltipurkkeja, hyviä ostoksia :D
Myyntipakkauksissahan nuo, kuka ny niitä vielä johonkin muihin kippoihin laittelisi ja niitä turhia kippojahan pitäisi olla miljoona
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä