The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Oon ollut valittuna luottamushenkilöpestiini noin kuusi tuntia, ja ekat paskapuheet kuultu jo :D

Oikeesti. Meidän firmassa on aina ollut ongelmana kiukuttelevat viiskymppiset miehet, jotka ovat tälläkin kertaa asialla. Ja yksi ulkomaalainen, joka ei siedä ajatusta että naisella on yhtään enempää vaikutusvaltaa kuin... yhtään.

No, mies on pian tenttiviikkonsa päätteeksi kotona ja tuo tullessaan minipullon skumppaa :>
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Meidän zinzinomiljonäärin mutsi muuten soitti tänään ihan pikkiriikkisen kiukkuisena. Nuori herra oli kyllä kertonut sille aiemmin että lopettaa hommat meillä ja ryhtyy virossa myyjäksi. -Muttei sitä, että kyseessä on zinzino.

Lisäksi nuoriherra oli koettanut myydä sille niitä hemmetin omegapilsuja eikä uskonut kun toinen (viiden vuoden ammattitaidolla) kertoi tietävänsä ihan tarpeeksi...

Sit oli lyöty luuri korvaan ja nyt ei oo kuulunut koko jätkästä mitään.

Voin kuvitella, että sielläkin on päästelty muutama täitsä putsis moisten sumppien kitkeryydelle...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Oon ollut valittuna luottamushenkilöpestiini noin kuusi tuntia, ja ekat paskapuheet kuultu jo :D

Oikeesti. Meidän firmassa on aina ollut ongelmana kiukuttelevat viiskymppiset miehet, jotka ovat tälläkin kertaa asialla. Ja yksi ulkomaalainen, joka ei siedä ajatusta että naisella on yhtään enempää vaikutusvaltaa kuin... yhtään.

No, mies on pian tenttiviikkonsa päätteeksi kotona ja tuo tullessaan minipullon skumppaa :>
Voih. Oot varmasti hyvä pestissäsi. Olen saanut susta tosi vastuuntuntoisen ja fiksun kuvan.
 
Spencer Hastings
Voih. Oot varmasti hyvä pestissäsi. Olen saanut susta tosi vastuuntuntoisen ja fiksun kuvan.
No mut niinhän mä olen. Sekä olen älykäs ja oikeudenmukainen, sekä osaan hoitaa asiat asioina keskeltä neutraalisti, eikä mulla ole tarvetta ottaa puolia.

Mut katsos meillä on AINA ollut vanha ukko tässä pestissä, 24-vuotias nainen ja, herra isä, siivooja ei voi vaan olla pätevä. Ja enhän mä pätevä vielä olekaan, mut miten voisinkaan jos en saa mahdollisuutta oppia??
 
No mut niinhän mä olen. Sekä olen älykäs ja oikeudenmukainen, sekä osaan hoitaa asiat asioina keskeltä neutraalisti, eikä mulla ole tarvetta ottaa puolia.

Mut katsos meillä on AINA ollut vanha ukko tässä pestissä, 24-vuotias nainen ja, herra isä, siivooja ei voi vaan olla pätevä. Ja enhän mä pätevä vielä olekaan, mut miten voisinkaan jos en saa mahdollisuutta oppia??
Siivooja voi kuules olla mitä vaan! :) Onnea uudesta toimenkuvasta!
 
No mut niinhän mä olen. Sekä olen älykäs ja oikeudenmukainen, sekä osaan hoitaa asiat asioina keskeltä neutraalisti, eikä mulla ole tarvetta ottaa puolia.

Mut katsos meillä on AINA ollut vanha ukko tässä pestissä, 24-vuotias nainen ja, herra isä, siivooja ei voi vaan olla pätevä. Ja enhän mä pätevä vielä olekaan, mut miten voisinkaan jos en saa mahdollisuutta oppia??
Varmana oot parempi ku joku vanha ukko. Mutta miehet yllättäen saattaa olla kovia paskanpuhujia ja tosi kateellisia myös.
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Spencer Hastings
Joo, siis olen ollut samalla firmalla nyt 6,5v vakituisena ja sitä ennen kaksi kesää kesätöissä, ja muistaakseni ihan ensimmäisen kesätyöpestin aikana tuli harvinaisen selväksi, että tässä talossa miehet on niitä juoruämmiä ja nokittelijoita. En käsitä. Kaikki me kuitenkin mennään töihin siksi, että meillä on lapsia tai asuntolainaa tai muita harrastuksia ja ylipäätään pitää saada ruokaa pöytään, ja sitten siellä on ihmisiä jotka käyttäytyy toisia kohtaan kuin oltais lukion ekalla ja kaikki on ihastunu samaan hottikseen.
 
Uskaltaako udella noin suurinpiirtein minkätyyppisestä asiasta krutia ollaan käräjille haastamassa? Siis sillai, et onko kyseessä naapuri joka vaatii puuta kaadettavaksi kun tuuli on vieny kaksi lehteä hänen nurmikolleen?
eiku työjuttuja, haastajan mielestä oon tehny lainvastaisen päätöksen liittyen julkiseen hankintaan

tää liittyy siis aakoon kysymykseen
 
Mä en jaksa enää. Jotkut haluu väkisin ymmärtää kaiken väärin, että olis jokin syy provosoitua ja riidellä. Keksitään omassa päässä kaikenlaisia olettamuksia muista ihmisistä ja syytetään niitä niistä omista kuvitelmista. Mä meen kirjastoon.
Mä sain hyvin loppuun hälyt kun laitoin etten vastaa enää vaan laitan peukkuja yms vastauksiin. Ei tullut kuin yksi häly ja sekin siitä huomiohuorakysymyksestä :D

Ei vaan jaksanut enää eikä kiinnostanut aihe enää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä