Eli joku katkera osapuoli.eiku työjuttuja, haastajan mielestä oon tehny lainvastaisen päätöksen liittyen julkiseen hankintaan
tää liittyy siis aakoon kysymykseen
Eli joku katkera osapuoli.eiku työjuttuja, haastajan mielestä oon tehny lainvastaisen päätöksen liittyen julkiseen hankintaan
tää liittyy siis aakoon kysymykseen
Mä pidän tuota ja käytän tuota päänrapsutuksena/kun ei ymmärrä jotain/miettii vaikka hymiöissä lukee alapeukku.Näyttääks tää teidän mielestä alapeukutukselta vai epätietoiselta päänrapsutukselta?
Tää on tyyppi, joka pitää pillupuhelinta ohimollaan.Mä pidän tuota ja käytän tuota päänrapsutuksena/kun ei ymmärrä jotain/miettii vaikka hymiöissä lukee alapeukku.
Joo se on ikävää jos saa kakun kuorruketta päähän, sit on tukka ihan sokerissa ja tahmanenP
onneksi olkoon! Toivottavasti et saa niskaan.
Aika pervoEhdotan miehelle että hieroo mun niskaa niin se alkaa riisuuntua.
HahaaaJoo se on ikävää jos saa kakun kuorruketta päähän, sit on tukka ihan sokerissa ja tahmanen
Spenssusta tulee varmasti hyvä luottamushenkilö
Tää on tyyppi, joka pitää pillupuhelinta ohimollaan.
Mut ton kuvauksen mukaan alapeukku Mitä kakkea nämä hymiöt ovat.
Mun tytön mielestä se on kuorruke. Ihmettelinkin, miksi se koko aika laittaa sitä.LOL toi kakkapökälehymiöhän on selitetty WhatsAppissa et se on muka pehmiskasa. Oikeesti. Oli sit pakko laittaa ruskea pehmiskasa, ei esim öö pinkki tai valkoinen kuvaamaan pehmistä?
Musta toi on kuin joku katatonisessa tilassa. Mitään kikata, sehän on ihan vihannes.
Kikattaa -> ihan älytön hymiö.
Ei noista kaikista hymiöistä ota edes selvää vaikka kuinka niistä olis selitys.
Anteeksi, mutta miksi kikattavalla on pallit naamallaan?????
Pitäsköhän kysyy harmailta, kun ne tuntuu tietävän kaiken
Ei sentäs riisuunut kaikkea.Aika pervo
Hyvä ideaPitäsköhän kysyy harmailta, kun ne tuntuu tietävän kaiken
Niin mut ei käsi mene noin. Sormet pitäisi näkyä, jos peukalo on alaspäin, koska silloin olisi kämmenpuoli näkyvissä, eikä kämmenselkä. Joo, olen nipotin tämmöisissä.olen täysin näkemyksetön kun tuo on ja oli heti ekalla näkemällä pallopää peukalo alaspäin. ja tuo ylöpäin.
Jättikö perukin?Ei sentäs riisuunut kaikkea.
Meen koulun jälkeen tekemään Maijalle muffinejaMun tytön mielestä se on kuorruke. Ihmettelinkin, miksi se koko aika laittaa sitä.
Mutta silti mä pidän sitä päätä rapsuttavanaolen täysin näkemyksetön kun tuo on ja oli heti ekalla näkemällä pallopää peukalo alaspäin. ja tuo ylöpäin.
On aluavaattesillaan.Jättikö perukin?
Toivottavasti se joonas ei ala keskiviikkona riisuutua ku meen sin hierojalEhdotan miehelle että hieroo mun niskaa niin se alkaa riisuuntua.
ahaOn aluavaattesillaan.
Entäs jos se on riisuutunut jo valmiiks?Toivottavasti se joonas ei ala keskiviikkona riisuutua ku meen sin hierojal