No ei kiva tietokah iltaa
mää sain tänään tiedon että saan haasteen oikeuteen
just sitä mitä just nyt kaipasinkin
Mikähän tuommoisessa ruuassa lienee idea... Hyi.Oon tarkka siitä, että ruoalle ei yökötellä jos on ylittänyt sellaisen viiden vuoden iän.
Mut tästä saatoin oksentaa vähän suuhuni
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/222039/Kasvishyytelö/
Ei niin kivoja tommoset. Stressaavaa.kah iltaa
mää sain tänään tiedon että saan haasteen oikeuteen
just sitä mitä just nyt kaipasinkin
en oo tehny, mutta oikean kokin tekemää maistanu. ohjekkaan ei ole varmaan ollu noin köyhä. mutta hyvää se oli.Miten jollain tulee edes mieleen tehdä tuollaista?
Niin, ja sit sen jälkeen sunnuntaiMut pian on lauantai
Mut sunnuntai-iltakin onNiin, ja sit sen jälkeen sunnuntai
Mitääh? No en ole Selibaattia vietetty viime helmikuusta lähtienOletko raskaana?
Hyi! Mä en voi sietää mitään hyytelöitä.en oo tehny, mutta oikean kokin tekemää maistanu. ohjekkaan ei ole varmaan ollu noin köyhä. mutta hyvää se oli.
Mun mielestä siltä, että lyö nyrkkiä pöytään turhautuneena. Nää hymiöt on ihan typeriä. Kahvihymiö varsinkin.Näyttääks tää teidän mielestä alapeukutukselta vai epätietoiselta päänrapsutukselta?
Must se näyttää vähän epätietoiselta päänrapsuttamiselta. kai sen pitäs olla alapeukku oikeesti. Entäs tää, näyttää tosi veemäiseltä...Mun mielestä siltä, että lyö nyrkkiä pöytään turhautuneena. Nää hymiöt on ihan typeriä. Kahvihymiö varsinkin.
tääHetkinen, mikä on kahvikuppihymiö?
Näyttää ensivilkaisulta hämmentyneeltä reilusti ylipainoiselta partasuulta.Hetkinen, mikä on kahvikuppihymiö?