Toivottavasti ei.Toivottavasti se joonas ei ala keskiviikkona riisuutua ku meen sin hierojal
Toivottavasti ei.Toivottavasti se joonas ei ala keskiviikkona riisuutua ku meen sin hierojal
No se näytti kyllä valokuvasta ihan hyvältäEntäs jos se on riisuutunut jo valmiiks?
Yritin just laittaa käden noin ja tuli kauhee suonenveto ranteeseenNiin mut ei käsi mene noin. Sormet pitäisi näkyä, jos peukalo on alaspäin, koska silloin olisi kämmenpuoli näkyvissä, eikä kämmenselkä. Joo, olen nipotin tämmöisissä.
Mun mielestä tää hymiö on minä.
Yritin kans ja mies kysyi, että sainko jonkun kohtauksen.Yritin just laittaa käden noin ja tuli kauhee suonenveto ranteeseen
Tai suklaapehmistäJoo se on ikävää jos saa kakun kuorruketta päähän, sit on tukka ihan sokerissa ja tahmanen
Spenssusta tulee varmasti hyvä luottamushenkilö
Sori, päiväkaffet.Päivä
Iltakaffet
Muusikattila ja karjalanpaistipata ovat kyllä vittumaisimmasta päästä. Ainoastaan pohjaanpalanut puuro on kurjempi.Örgh, pitäis tiskata
karjalanpaistipata on helppo:Muusikattila ja karjalanpaistipata ovat kyllä vittumaisimmasta päästä. Ainoastaan pohjaanpalanut puuro on kurjempi.
Menee muuten hemmetin hankalaksi haastaa käräjille julkishankinnasta päättänyttä henkilönä. Asianosaiset voi vissiin valittaa, mut valitus kohdistuu viraston päätökseen, eikä henkilöön.eiku työjuttuja, haastajan mielestä oon tehny lainvastaisen päätöksen liittyen julkiseen hankintaan
tää liittyy siis aakoon kysymykseen
työjuttuja liittyen julkiseen hankintaanNäkyy tuo likka olevan kunnossa.
Mitäs Kruttis käräjillä ? Jos saa kysyä .
Joulupukki näkyy nyt . Siinäpä olisikin oiva nikki .Örgh, pitäis tiskata
Onkos se niin, että työntekijäosapuoli on aina vahvoilla tämmöisissä? Ja jos on työttömänä, ei edes itte joudu maksaan kuluja...työjuttuja liittyen julkiseen hankintaan
meinaan laittaa tosi kalliin jurristin asialle
Mä teen melkein noin. Siis kun meillä ei tuu kuumaa vettä niin kiehautan vdenkeittimellä, se ja loraus nestemäistä astianpesukoneeseen tarkoitettua pesuainetta perään ja kansi kiinni ja odotus.karjalanpaistipata on helppo:
kaavit kauhalla pahimmat ja laitat sitte tuuman vettä kiehumaan muutamaksi minuutiksi kansi päällä
höyry irrottaa ne loput
Oktyöjuttuja liittyen julkiseen hankintaan
meinaan laittaa tosi kalliin jurristin asialle