The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
eiku työjuttuja, haastajan mielestä oon tehny lainvastaisen päätöksen liittyen julkiseen hankintaan

tää liittyy siis aakoon kysymykseen
Menee muuten hemmetin hankalaksi haastaa käräjille julkishankinnasta päättänyttä henkilönä. Asianosaiset voi vissiin valittaa, mut valitus kohdistuu viraston päätökseen, eikä henkilöön.
Itte en o hoitanu hankintoja, mut olen allekirjoittanut tuhansia muita päätöksiä joihin kaikki ei aina o ollu ihan tyytyväisiä mut valituskanava on ollu HAOon tai sitä kautta KoHoon, eikä henkilönä minua käräjille.
Eri asia olis jos olisin ottanu lahjuksia tai ihan vaan vittuillakseni antanu epäedullisen päätöksen, mut se olis ollu enempi työnantajan murhe ja yleisen syyttäjän asia, kuin että asiakas olis mut henkilöna haastanut käräjille.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
karjalanpaistipata on helppo:

kaavit kauhalla pahimmat ja laitat sitte tuuman vettä kiehumaan muutamaksi minuutiksi kansi päällä

höyry irrottaa ne loput
Mä teen melkein noin. Siis kun meillä ei tuu kuumaa vettä niin kiehautan vdenkeittimellä, se ja loraus nestemäistä astianpesukoneeseen tarkoitettua pesuainetta perään ja kansi kiinni ja odotus.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä