Itelläspäs on.Mäkin rakastan Lindseyta! Oon ihan hardcore Lindsey-fani Oon jopa ollut sen keikalla! Ihana tyttö! Sulla on hieno musiikkimaku
Keikalle oot menny!!! Superia! Missä hän soitteli?
Itelläspäs on.Mäkin rakastan Lindseyta! Oon ihan hardcore Lindsey-fani Oon jopa ollut sen keikalla! Ihana tyttö! Sulla on hieno musiikkimaku
Muistoja muistoja! Tuopa ei vanhene koskaan!Enigma nyt tietenkin
Juurihan tuon laitoin mutta Sarah Brightmanin laulamanaMuistoja muistoja! Tuopa ei vanhene koskaan!
Ja tässä toinen.
Circuksessa Helsingissä. Olikohan viime vuonna tämä... Keikka ja Lindsey oli mahtavaa, mutta itse keikkapaikka ihan peestä. Ei sieltä nähnyt oikeen mitään, kun lava oli jotain puolen metrin korkuinen. Lindseyn esiintyminen on kuitenkin niin visuaalista, niin jurppii, ettei päässyt kokemaan kaikkia puolia siitä.Itelläspäs on.
Keikalle oot menny!!! Superia! Missä hän soitteli?
No ei se ole sama!Juurihan tuon laitoin mutta Sarah Brightmanin laulamana
Ihana kyllä on
Täytyy toivoa, että ensi kerralla olis vaikka Areenalla.Circuksessa Helsingissä. Olikohan viime vuonna tämä... Keikka ja Lindsey oli mahtavaa, mutta itse keikkapaikka ihan peestä. Ei sieltä nähnyt oikeen mitään, kun lava oli jotain puolen metrin korkuinen. Lindseyn esiintyminen on kuitenkin niin visuaalista, niin jurppii, ettei päässyt kokemaan kaikkia puolia siitä.
Onkohan se lopetettu si, höh.Mä en ole löytänyt prismasta enkä sittarista näitä
ei se kyllä olekaanNo ei se ole sama!
Sarah on kyllä ehana nainen!
Onkohan se lopetettu si, höh.
En oo koskaan maistanu, enkä maista.
Sen sijaan näitä voi syyä sil tapaa, että heittää aina ne ruskeet kuoret pois.
Crystallize on tietenkin ykkösenä! Se on eka biisi, minkä Lindseyltä kuulin. Ja on tehny kyllä parhaan vaikutuksen.Pistäs Papsukka Lemppari Lindseytä niin kuuntelen mielellään.
En ole läheskään kaikkia biisejä vielä kuullut.
Amatöörifani olen, toistaiseksi.
S- marketissa muistelen nähneeni noitaMä en ole löytänyt prismasta enkä sittarista näitä
Ok, täytyypä katsoaS- marketissa muistelen nähneeni noita
Olis kyl mahtavaa päästä taas joskus sen keikalle. Viime kerralla teki vain mieli kuristaa eturiviin änkeneet kaksmetriset irokeesiheebot. Ens kerralla laitan perkule tämmöset jalkaan!Täytyy toivoa, että ensi kerralla olis vaikka Areenalla.
Sinne kyllä menisin!!!
On Lindsey jo sitä luokkaa maailman tähti, että luulisi Suomestakin yleisöä riittävän.
On se vaan niin ihana biisi
Sellaisen käsityksen saa helposti häntä katsellessa, ja kuunnellessa, mutta kyllä tuo on päästävä todistamaan ihan livenäkin!Lindseytä on niin mahtava kattella! Se vain huokuu rakkautta, elovoimaa, iloa! Nauttii joka hetkestä ja tekee kaiken täysillä.
Hattaran kuvia.Mä taidan lähteä nukkuun kun vähän väsyttäis
Hyvät yöt teille
Toivotaan, että kiertuilee pian taas. En kylläkään enää oo facessa, niin en ole niin ajan tasalla näistä..Sellaisen käsityksen saa helposti häntä katsellessa, ja kuunnellessa, mutta kyllä tuo on päästävä todistamaan ihan livenäkin!