Kaho, mitä hittoo!Toivotaan, että kiertuilee pian taas. En kylläkään enää oo facessa, niin en ole niin ajan tasalla näistä..
Toinen Kirahvilta saatu aivan ihana!ei se kyllä olekaan
Tämän laitto joskus kirahvi ja epäili että tykkäisin
Onkos se niin harvinaista? Eipä oo facesta kovin paljon hyötyä. Lähinnä vain haittaa. Mitä viittii sanoa ja mitä ei. Ketkä kaikki näkee sen. Suomessa on niin pienet piirit, niin jos joku kavereista oliskin jonkun sellaisen kaveri, jonka ei halua tietävän omasta elämästä mitään. Menikö vaikeaksi jaaritteluksi? Joka tapauksessa ei se vain sovi kaikille.Kaho, mitä hittoo!
Vielä löytyy samiksii. *viskoo yläfemmaa*
Ei menny vaikiaks ollenskaan.Onkos se niin harvinaista? Eipä oo facesta kovin paljon hyötyä. Lähinnä vain haittaa. Mitä viittii sanoa ja mitä ei. Ketkä kaikki näkee sen. Suomessa on niin pienet piirit, niin jos joku kavereista oliskin jonkun sellaisen kaveri, jonka ei halua tietävän omasta elämästä mitään. Menikö vaikeaksi jaaritteluksi? Joka tapauksessa ei se vain sovi kaikille.
Jaa mun mielestä kaksplussa on kipeempi Myönnän kuluttavani ihan liikaa aikaa täällä.Ei menny vaikiaks ollenskaan.
Mulle se ei myöskään sopinut. Perustin tilin ja siellä oli satoja henkilöitä tyrkyttämässä ihteensä kaveriks niin suljin tilin samantein.
Vähemmästäkin ahistuu, prhn!
Mielummin höpäilee livessä/luurissa/wassupis/tms.
Faceen on moni jäänyt koukkuun, se on sellasta jatkuvaa vahtaamista. Ihan kipeetä minusta.
Olen kokenut saman, mutta en kyllä myöntänyt noin rehdisti sitä.Jaa mun mielestä kaksplussa on kipeempi Myönnän kuluttavani ihan liikaa aikaa täällä.
No sullahan on ollut.. mielikuvitusta Ainakaan ei mies karkaa, kun on aina jotain hauskaa tiedossa. Mä oon kyllä surkea tämmösissä. Mut hippi-ilta on jees.Mä haluaisin järjestää miehelle hemmo-illan ehkä perjantaina. Mitä mun kannattas tehdä sille? Jotain hassua, täällä kotona.
Joskus mä oon järjestänyt feikkikesän ja tehnyt jäätelöä, mutta ei nyt tee kesää olleskaan mieli. Ja joskus oli semmonen avaruusilta, mulla oli kiitoratakin tehty jouluvaloista, lattiaan.
Mut jos mä haluisinkin järjestää semmosen hippi-illan... Tai jonkun muun. Antakaa mulle jotain ihan ihme ideoita.
Pukeutukaa asuihin. Onhan halloween.Mä haluaisin järjestää miehelle hemmo-illan ehkä perjantaina. Mitä mun kannattas tehdä sille? Jotain hassua, täällä kotona.
Joskus mä oon järjestänyt feikkikesän ja tehnyt jäätelöä, mutta ei nyt tee kesää olleskaan mieli. Ja joskus oli semmonen avaruusilta, mulla oli kiitoratakin tehty jouluvaloista, lattiaan.
Mut jos mä haluisinkin järjestää semmosen hippi-illan... Tai jonkun muun. Antakaa mulle jotain ihan ihme ideoita.
Vai sellattii tällättii.Kyllä se Tony Leung on vain maailman komein mies. En tiedä, mistä tääkin tuli mieleen, tulipahan vaan. Mut hyvää yötä! (Anteeksi, kun käytin tota hirvityshymiötä.)
Toihan on mun uus lempihymiö jota jatkossa käytän kun olen oikein ystävällinen.Kyllä se Tony Leung on vain maailman komein mies. En tiedä, mistä tääkin tuli mieleen, tulipahan vaan. Mut hyvää yötä! (Anteeksi, kun käytin tota hirvityshymiötä.)
Mä meen vuorostani nyt päikkäreille.Hyvää tätä päivää, heräsin päiväunilta
En kylläkään enää oo facessa, niin en ole niin ajan tasalla näistä..
Mä en ole koskaan edes ollut facessa, en ole kokenut sille ainakaan vielä tarvettaKaho, mitä hittoo!
Vielä löytyy samiksii. *viskoo yläfemmaa*
Jaa mun mielestä kaksplussa on kipeempi Myönnän kuluttavani ihan liikaa aikaa täällä.