The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Piano on ehdottomasti mun enstekslempparein soitin vaikka viulusta kovasti pidänkin.

Tässä mun tän hetkiset märät unet:love::

 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kaho, mitä hittoo!:D
Vielä löytyy samiksii. *viskoo yläfemmaa*
Onkos se niin harvinaista? Eipä oo facesta kovin paljon hyötyä. Lähinnä vain haittaa. Mitä viittii sanoa ja mitä ei. Ketkä kaikki näkee sen. Suomessa on niin pienet piirit, niin jos joku kavereista oliskin jonkun sellaisen kaveri, jonka ei halua tietävän omasta elämästä mitään. Menikö vaikeaksi jaaritteluksi? :unsure: Joka tapauksessa ei se vain sovi kaikille.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Asiasta kukkaruukkuun: Tää wintoosan kymppi on mun mielestä ihan yhtä hyvä kun seiskakin!(y)

Ja piti sitten adobe flashplayer tähän latasta jotta sain näkyviin tämän hienon tulkinnan (eikä saanut olla adblockeria päällä):
http://www.ruutu.fi/video/493198

(Iken ja Johannan, jotenkin niin pysyvästi mieleen jäänyt tulkinta, Somebody that I used to knowsta.:))
 
Onkos se niin harvinaista? Eipä oo facesta kovin paljon hyötyä. Lähinnä vain haittaa. Mitä viittii sanoa ja mitä ei. Ketkä kaikki näkee sen. Suomessa on niin pienet piirit, niin jos joku kavereista oliskin jonkun sellaisen kaveri, jonka ei halua tietävän omasta elämästä mitään. Menikö vaikeaksi jaaritteluksi? :unsure: Joka tapauksessa ei se vain sovi kaikille.
Ei menny vaikiaks ollenskaan.:)

Mulle se ei myöskään sopinut. Perustin tilin ja siellä oli satoja henkilöitä tyrkyttämässä ihteensä kaveriks niin suljin tilin samantein.
Vähemmästäkin ahistuu, prhn!:cautious:

Mielummin höpäilee livessä/luurissa/wassupis/tms.

Faceen on moni jäänyt koukkuun, se on sellasta jatkuvaa vahtaamista. Ihan kipeetä minusta.:D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ei menny vaikiaks ollenskaan.:)

Mulle se ei myöskään sopinut. Perustin tilin ja siellä oli satoja henkilöitä tyrkyttämässä ihteensä kaveriks niin suljin tilin samantein.
Vähemmästäkin ahistuu, prhn!:cautious:

Mielummin höpäilee livessä/luurissa/wassupis/tms.

Faceen on moni jäänyt koukkuun, se on sellasta jatkuvaa vahtaamista. Ihan kipeetä minusta.:D
Jaa mun mielestä kaksplussa on kipeempi :ROFLMAO: Myönnän kuluttavani ihan liikaa aikaa täällä.
 
Jaa mun mielestä kaksplussa on kipeempi :ROFLMAO: Myönnän kuluttavani ihan liikaa aikaa täällä.
Olen kokenut saman, mutta en kyllä myöntänyt noin rehdisti sitä.:oops:
Ja vaikka vakuutin olevani maailman parhaimpia multitaskaajia niin olihan se aika vinhaa vahdata palstaa veskissä, imuroidessa, remontoidessa, leipoessa, you name it, I've done it.:oops:

Täällä on vaan niin kivaa ja ihanii ihmisii.:love:
 
Mä haluaisin järjestää miehelle hemmo-illan ehkä perjantaina. Mitä mun kannattas tehdä sille? Jotain hassua, täällä kotona.
Joskus mä oon järjestänyt feikkikesän ja tehnyt jäätelöä, mutta ei nyt tee kesää olleskaan mieli. Ja joskus oli semmonen avaruusilta, mulla oli kiitoratakin tehty jouluvaloista, lattiaan.
Mut jos mä haluisinkin järjestää semmosen hippi-illan... Tai jonkun muun. Antakaa mulle jotain ihan ihme ideoita.
 
Mä haluaisin järjestää miehelle hemmo-illan ehkä perjantaina. Mitä mun kannattas tehdä sille? Jotain hassua, täällä kotona.
Joskus mä oon järjestänyt feikkikesän ja tehnyt jäätelöä, mutta ei nyt tee kesää olleskaan mieli. Ja joskus oli semmonen avaruusilta, mulla oli kiitoratakin tehty jouluvaloista, lattiaan.
Mut jos mä haluisinkin järjestää semmosen hippi-illan... Tai jonkun muun. Antakaa mulle jotain ihan ihme ideoita.
No sullahan on ollut.. mielikuvitusta (y) Ainakaan ei mies karkaa, kun on aina jotain hauskaa tiedossa. Mä oon kyllä surkea tämmösissä. Mut hippi-ilta on jees.
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
Mä haluaisin järjestää miehelle hemmo-illan ehkä perjantaina. Mitä mun kannattas tehdä sille? Jotain hassua, täällä kotona.
Joskus mä oon järjestänyt feikkikesän ja tehnyt jäätelöä, mutta ei nyt tee kesää olleskaan mieli. Ja joskus oli semmonen avaruusilta, mulla oli kiitoratakin tehty jouluvaloista, lattiaan.
Mut jos mä haluisinkin järjestää semmosen hippi-illan... Tai jonkun muun. Antakaa mulle jotain ihan ihme ideoita.
Pukeutukaa asuihin.:D Onhan halloween.
Teema nyt voi olla mikä tahansa.
Itse tykkään discojutuista. Ensin laulua sitten vois tanssia slovareita, hämärässä, diskopallon pyöriessä.:love:
Tehdä hyviä drinksuja ja jotain erilaisempaa napostelemista.

mm. LP-levyillä vois koristella seiniä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Peyote
Kyllä se Tony Leung on vain maailman komein mies. En tiedä, mistä tääkin tuli mieleen, tulipahan vaan. Mut hyvää yötä! :X3: (Anteeksi, kun käytin tota hirvityshymiötä.)
Vai sellattii tällättii.:D

En ollut koskaa kuullutkaan, täyty googletella ja tämän näköinen veijari löyty.:D


Mun uusinta hottia on Manuel Ferrara.:love:
Mutta tapani mukaan ihastun yleensä vain siihen roolin hahmoon, siks pidän seksynä. ihan kuin Salvatooren Damonikin kanssa.:)

Tässä, vähän rankempi rakastaja.:D :



Hattaran kuvia kaikille kun köllähätte.:love:

Mie hilppasen tästä peräkammarille päin.:)
 
Hyvää huomenta!

Meinasin säikähtää eilen kun ukkokulta rynnisti sisään että kuka täällä on ja mitä helvettiä täällä tapahtuu. Viesti jossa kerroin tulevani aikaisemmin jäi jonnekin maata kiertävälle radalle eikä pojalle ollut tullut mieleen mainita isälleen että hakee äidin kentältä :D
 
Huomenii!

Tuli nukutta eikä ole täsä hotellissa hiirulaisia. :) Aamupalakin oli taattua cumulus-laatua ja mukaan nappasin vielä kupillisen kuumaa vettä ja nyt hörpin herkullista clipperin citrus-echinacea teetä. Ja odottelen kutsua työmaalle...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
En kylläkään enää oo facessa, niin en ole niin ajan tasalla näistä.. :oops:
Kaho, mitä hittoo!:D
Vielä löytyy samiksii. *viskoo yläfemmaa*
Mä en ole koskaan edes ollut facessa, en ole kokenut sille ainakaan vielä tarvetta :sick:


Jaa mun mielestä kaksplussa on kipeempi :ROFLMAO: Myönnän kuluttavani ihan liikaa aikaa täällä.
:D

Sama juttu :oops: siis tuon ajan kanssa täällä.
Mutta kaippa tämä on vaan niin koukkuunsa saava :unsure: ja mukavia ihmisiähän täällä on :love: :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä