The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pistäs Papsukka Lemppari Lindseytä niin kuuntelen mielellään.
En ole läheskään kaikkia biisejä vielä kuullut.
Amatöörifani olen, toistaiseksi.
 
Itelläspäs on.:sneaky:
Keikalle oot menny!!! Superia! Missä hän soitteli?
Circuksessa Helsingissä. Olikohan viime vuonna tämä... Keikka ja Lindsey oli mahtavaa, mutta itse keikkapaikka ihan peestä. Ei sieltä nähnyt oikeen mitään, kun lava oli jotain puolen metrin korkuinen. Lindseyn esiintyminen on kuitenkin niin visuaalista, niin jurppii, ettei päässyt kokemaan kaikkia puolia siitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Circuksessa Helsingissä. Olikohan viime vuonna tämä... Keikka ja Lindsey oli mahtavaa, mutta itse keikkapaikka ihan peestä. Ei sieltä nähnyt oikeen mitään, kun lava oli jotain puolen metrin korkuinen. Lindseyn esiintyminen on kuitenkin niin visuaalista, niin jurppii, ettei päässyt kokemaan kaikkia puolia siitä.
Täytyy toivoa, että ensi kerralla olis vaikka Areenalla.
Sinne kyllä menisin!!!
On Lindsey jo sitä luokkaa maailman tähti, että luulisi Suomestakin yleisöä riittävän.
 
Pistäs Papsukka Lemppari Lindseytä niin kuuntelen mielellään.
En ole läheskään kaikkia biisejä vielä kuullut.
Amatöörifani olen, toistaiseksi.
Crystallize on tietenkin ykkösenä! Se on eka biisi, minkä Lindseyltä kuulin. Ja on tehny kyllä parhaan vaikutuksen.

Transcedence taitaa olla Lindseyn ekoja biisejä.

Shadows on kans ihana! Mun soittoääni ollut jo ikuisuuden.

Take Flight on kans kuuntelemisen arvoinen. Ja video on huippu! Taitaa olla ainoa, missä neiti ei soita viulua, jos oikein muistan.

Mahtava versio Phantom of the Operasta

Anteeks tää lista ja hypetys :oops: En oo vähään aikaan kuunnellu Lindseytä.
 
Täytyy toivoa, että ensi kerralla olis vaikka Areenalla.
Sinne kyllä menisin!!!
On Lindsey jo sitä luokkaa maailman tähti, että luulisi Suomestakin yleisöä riittävän.
Olis kyl mahtavaa päästä taas joskus sen keikalle. Viime kerralla teki vain mieli kuristaa eturiviin änkeneet kaksmetriset irokeesiheebot. Ens kerralla laitan perkule tämmöset jalkaan! :mad:

Lindseytä on niin mahtava kattella! Se vain huokuu rakkautta, elovoimaa, iloa! Nauttii joka hetkestä ja tekee kaiken täysillä. :love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä