Levitä sinäkin reitesi ja juo viinaaMä olen siis yrittänyt tehdä kaikkeni, että saisin mun kärpäshaaremin takaisin. Eipä ole näkynyt.
Mikä sun salaisuus on?
Levitä sinäkin reitesi ja juo viinaaMä olen siis yrittänyt tehdä kaikkeni, että saisin mun kärpäshaaremin takaisin. Eipä ole näkynyt.
Mikä sun salaisuus on?
PRKL! Se tuoksukin.....plääh!Sama, minun mielestä esim. porkkanalaatikkoa voi syödä myös muulloinkin kuin jouluna. No eipä ole tullut tehtyä kun muut ei sitten syö
Tästä tulee riisipuuroton versio, en ole ennen tämmöstä tehnyt.
Näytti+tuoksuu jo koko kämppä niiiiin hyvälle että ei tosikaan. Vajaa tunti vielä sit pääsis maistamaan sitä
Oisit tullu soutuveneellä sieltä tukholmastaHome sweet home
Saatanan hurrit ei saaneet konetta ilmaan ajoissa, joten piti kököttää vielä koneessa extra-aika
PRKL! Se tuoksukin.....plääh!
Avatar ja nikkiMä olen siis yrittänyt tehdä kaikkeni, että saisin mun kärpäshaaremin takaisin. Eipä ole näkynyt.
Mikä sun salaisuus on?
VadelmavenepakolaisenaOisit tullu soutuveneellä sieltä tukholmasta
NiiVadelmavenepakolaisena
Meilläkin oli hyvä porkkanasato, saa jouluna laatikkoa omista porkkanoistaOnneksi porkkanalaatikko on siellä ja minä täällä.
Porkkana ja lanttulootat on niin parhautta. Menee mennen tullen kaikkien sokeriherkkujen edelle ja on totaalisesti mun heikkous.
Jouluna tuleekin syötyä aika massiiviset määrät laatikoita.
Iltaa kaikille, reenattu on tänäänkin!
Onpas hyvä biisi Nightwishiltä. Ton ukon pitäis laulaa useamminkin.
Niin on. Tästä kanssa tykkään, tässähän laulaa Kurkela mutta kuitenkin.Onpas hyvä biisi Nightwishiltä. Ton ukon pitäis laulaa useamminkin.
Teretulemast vaa kotiin.Home sweet home
Saatanan hurrit ei saaneet konetta ilmaan ajoissa, joten piti kököttää vielä koneessa extra-aika
Jopa parempi.Tämä kanssa hyvä
Meillä telepatia toimii!Ja tämä
Napapiirin sankarit 2 | www.finnkino.fiJopa parempi.
HEIII! Joko se Napapiirin sankarit 2 on tullut/oliko hyvä?
Se ykkönen oli ihan mielettömän hauska!
Hattaran kuvia Majuri.Mää lähen päiväunille ny, moro
En mäkään niitä tiedä.Jopa parempi.
Mitäs näitä muita suomalaisia soundträkkejä on?
Olen tosi huonosti katsonut kotimaisia lehvoja.
HEIII! Joko se Napapiirin sankarit 2 on tullut/oliko hyvä?
Se ykkönen oli ihan mielettömän hauska!
Mömmö-Setä on majurin kaksoisveliHattaran kuvia Majuri.