The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jännää. Normaalisti poltan jonku 10-15 tupakkaa päivässä, tänään oon polttanu kolme.

Puolikas oli ihan superärsyttävä kotimatkalla. Taidan palauttaa sen rattaissa istumiseen, ko se nätisti kävely karkailematta ja perseilemättä ei suju - edes huonosti. Sit sanoin 15 kertaa et yövaatteet päälle, ei tapahtunut mitään. Sit komento vaippasillaan hamnaspesulle ja sänkyyn -> jumalaton huutoraivari ko haluaa pukea. No vittu, mikset pukenut??

Mut meni nukkumaan hyvillä mielin lopulta, vaatteet päällä. Lupasin, et huomenna meen yökylään sen huoneeseen ja testaillaan miten parvisängyn kanssa onnistuis. Sain vasta eilen aikaseks ostaa rappuihin sitä liukuesteteippiä :oops:
 
Eeei lauantaina mitään provoiltu, eilen ja tänään palstalla ollut parin ketjun takia säpinää, harmaillekin :D
Lauantaina ketjussa oli niin vilkasta että kun vessassa kävi, tuli 3 sivua tekstiä. Ei nyt sentään mutta kuitenkin :D

Loppu menikin kuten kirjoitit kirjoittelijoiden osalta :)
...:barefoot:katsos, ilmaisin itseäni epäselvästi - tarkoitin meinaa tätä päivää tuolla "pikkulauantailla" eli keskiviikon piristävää provoiluketjua siis :)

Mutta hyvä kun on ollut säpinää plastalla, johan tässä oli aika synkkää jauhantaa menossakin...

:D - vai keltakuplallista lauantaita te vietittekin?! Pitääkö tässä jatkossa lauantaiden suhteen varautua tenoillao_O:eek::notworthy::D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
...:barefoot:katsos, ilmaisin itseäni epäselvästi - tarkoitin meinaa tätä päivää tuolla "pikkulauantailla" eli keskiviikon piristävää provoiluketjua siis :)

Mutta hyvä kun on ollut säpinää plastalla, johan tässä oli aika synkkää jauhantaa menossakin...

:D - vai keltakuplallista lauantaita te vietittekin?! Pitääkö tässä jatkossa lauantaiden suhteen varautua tenoillao_O:eek::notworthy::D
No niinpä tietysti kun on keskiviikko :D sitähän tuolla tarkoitit :)

Toiset otti jotain ja toiset oli ottamatta mutta enpä muista aikoihin niin vilkasta viikonloppua :)

Joo, ei täällä palstalla muuten mitään oikein tapahdukaan. Ja tosiaan unohdin :oops: krutinkin paluun ketjuun :sick:
 
Jännää. Normaalisti poltan jonku 10-15 tupakkaa päivässä, tänään oon polttanu kolme.

Puolikas oli ihan superärsyttävä kotimatkalla. Taidan palauttaa sen rattaissa istumiseen, ko se nätisti kävely karkailematta ja perseilemättä ei suju - edes huonosti. Sit sanoin 15 kertaa et yövaatteet päälle, ei tapahtunut mitään. Sit komento vaippasillaan hamnaspesulle ja sänkyyn -> jumalaton huutoraivari ko haluaa pukea. No vittu, mikset pukenut??

Mut meni nukkumaan hyvillä mielin lopulta, vaatteet päällä. Lupasin, et huomenna meen yökylään sen huoneeseen ja testaillaan miten parvisängyn kanssa onnistuis. Sain vasta eilen aikaseks ostaa rappuihin sitä liukuesteteippiä :oops:
Etkö pelkää että tippuu sieltä :oops:

Ehkä ne rattaat kannattaa ottaa hetkeksi käyttöön jos sitten taas muistuisi mieleen miten mennään nätimmin.
 
..vaan ei auta, se on lähdettävä pyörimään peton alle ja yrittämään unikuvien nappaamista :). Tää viikko on ollut ihan härö, tosi kiireinen ja vilkas ja tapahtumarikas jo tähän mennessä ja vauhti vain tässä kiihtyy...kaikkee suurta ja kivaa ja mullistavaa ja pumppuosastonkin mullinmallinviskovaa tiedossa:love:, enkä edes oikein tajuakaan näitä kaikkia elämässäni tapahtuneita keikautuksia ja ihmisiä ja hyviä sattumuksia ja tapahtumia mutta...ei kaikkee vissiin niin kovin tarviikaan ymmärtää, kunhan vain tajuaisin olla onnellinen tästä kaikesta :) <3

Että hyvillä mielin mä tästä tassuttelen takaviistoon - tällekin päivälle tuli plakkariin uusiin ihmisiin tutustumista ja aivan liiaksikin monelta saralta sinkoilevaa hyvää palautetta mikä hämmenti ja hämmentää vieläkin mutta positiivisesti :) - ja toivotan Sulle kauniita unia ja hyvää huomista aamua :)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja famipala
Etkö pelkää että tippuu sieltä :oops:
En kesken nukkumisen, mut alas tullessa joo, jos pitää mennä vaikka vessaan yöllä. Mut nyt on rapuissa ne liukusuojat, rappujen edessä paksu matto ja aattelin vielä hetellä kaiken maailman tyynyt ja pikkupatjat hollille. Ja toki meen ite nukkumaan ainakin muutamaks yöks sen kanssa.
Ajattelin myös ostaa semmosen laitapalan mitä käytetään lasten sängyssä ko siirtyy pinnasängystä tavalliseen, ehkä olen vainoharhainen pumpuliäiti :oops: eihän se viimekskään sieltä parvelta pudonnu, vaan sukka lipes rapuissa.
 
En kesken nukkumisen, mut alas tullessa joo, jos pitää mennä vaikka vessaan yöllä. Mut nyt on rapuissa ne liukusuojat, rappujen edessä paksu matto ja aattelin vielä hetellä kaiken maailman tyynyt ja pikkupatjat hollille. Ja toki meen ite nukkumaan ainakin muutamaks yöks sen kanssa.
Ajattelin myös ostaa semmosen laitapalan mitä käytetään lasten sängyssä ko siirtyy pinnasängystä tavalliseen, ehkä olen vainoharhainen pumpuliäiti :oops: eihän se viimekskään sieltä parvelta pudonnu, vaan sukka lipes rapuissa.
Liika varovaisuus ei ole koskaan pahaksi :)
 
Porkkanalaatikko uunissa (y)
Onneksi porkkanalaatikko on siellä ja minä täällä.:D
Porkkana ja lanttulootat on niin parhautta. Menee mennen tullen kaikkien sokeriherkkujen edelle ja on totaalisesti mun heikkous.
Jouluna tuleekin syötyä aika massiiviset määrät laatikoita.:p

Iltaa kaikille, reenattu on tänäänkin!(y)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja epek
Sinä se et vaan pääse ikinä yli. Jauhat ja jankkaat aina vaan. Opettelisit päästämään irti, mutta taidatkin nauttia kaikesta vänkäämisestä, kun tuot samat asiat toiseenkin ketjuun.
Kas, perskärpäseni :love:

Sulla on täysi oikeus olla lukematta mitään mun kirjoituksia. Voin luvata etten vedä itseäni jojoon jos hiljenet
 
Onneksi porkkanalaatikko on siellä ja minä täällä.:D
Porkkana ja lanttulootat on niin parhautta. Menee mennen tullen kaikkien sokeriherkkujen edelle ja on totaalisesti mun heikkous.
Jouluna tuleekin syötyä aika massiiviset määrät laatikoita.:p

Iltaa kaikille, reenattu on tänäänkin!(y)
Sama, minun mielestä esim. porkkanalaatikkoa voi syödä myös muulloinkin kuin jouluna. No eipä ole tullut tehtyä kun muut ei sitten syö :D
Tästä tulee riisipuuroton versio, en ole ennen tämmöstä tehnyt.
Näytti+tuoksuu jo koko kämppä niiiiin hyvälle että ei tosikaan. Vajaa tunti vielä sit pääsis maistamaan sitä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä