miten olis tämmönen laskiämpäri?En usko et ämpärin kuva on kiellettyjen avatarien listalla. Laitanko tulemaan?
miten olis tämmönen laskiämpäri?En usko et ämpärin kuva on kiellettyjen avatarien listalla. Laitanko tulemaan?
...katsos, ilmaisin itseäni epäselvästi - tarkoitin meinaa tätä päivää tuolla "pikkulauantailla" eli keskiviikon piristävää provoiluketjua siisEeei lauantaina mitään provoiltu, eilen ja tänään palstalla ollut parin ketjun takia säpinää, harmaillekin
Lauantaina ketjussa oli niin vilkasta että kun vessassa kävi, tuli 3 sivua tekstiä. Ei nyt sentään mutta kuitenkin
Loppu menikin kuten kirjoitit kirjoittelijoiden osalta
No niinpä tietysti kun on keskiviikko sitähän tuolla tarkoitit...katsos, ilmaisin itseäni epäselvästi - tarkoitin meinaa tätä päivää tuolla "pikkulauantailla" eli keskiviikon piristävää provoiluketjua siis
Mutta hyvä kun on ollut säpinää plastalla, johan tässä oli aika synkkää jauhantaa menossakin...
- vai keltakuplallista lauantaita te vietittekin?! Pitääkö tässä jatkossa lauantaiden suhteen varautua tenoilla
no mua ny kukaan huomaaNo niinpä tietysti kun on keskiviikko sitähän tuolla tarkoitit
Toiset otti jotain ja toiset oli ottamatta mutta enpä muista aikoihin niin vilkasta viikonloppua
Joo, ei täällä palstalla muuten mitään oikein tapahdukaan. Ja tosiaan unohdin krutinkin paluun ketjuun
Etkö pelkää että tippuu sieltäJännää. Normaalisti poltan jonku 10-15 tupakkaa päivässä, tänään oon polttanu kolme.
Puolikas oli ihan superärsyttävä kotimatkalla. Taidan palauttaa sen rattaissa istumiseen, ko se nätisti kävely karkailematta ja perseilemättä ei suju - edes huonosti. Sit sanoin 15 kertaa et yövaatteet päälle, ei tapahtunut mitään. Sit komento vaippasillaan hamnaspesulle ja sänkyyn -> jumalaton huutoraivari ko haluaa pukea. No vittu, mikset pukenut??
Mut meni nukkumaan hyvillä mielin lopulta, vaatteet päällä. Lupasin, et huomenna meen yökylään sen huoneeseen ja testaillaan miten parvisängyn kanssa onnistuis. Sain vasta eilen aikaseks ostaa rappuihin sitä liukuesteteippiä
Huomasinpas heti kun tulit ketjuun ja hälärinkin laitoit nyt vaan en muistanut/huomannut siitä kattiselle sanoa.no mua ny kukaan huomaa
Höpö höpö - huomaapasno mua ny kukaan huomaa
En kesken nukkumisen, mut alas tullessa joo, jos pitää mennä vaikka vessaan yöllä. Mut nyt on rapuissa ne liukusuojat, rappujen edessä paksu matto ja aattelin vielä hetellä kaiken maailman tyynyt ja pikkupatjat hollille. Ja toki meen ite nukkumaan ainakin muutamaks yöks sen kanssa.Etkö pelkää että tippuu sieltä
Ruokaa Me want!!Porkkanalaatikko uunissa
Höpö höpö - varokaas
Liika varovaisuus ei ole koskaan pahaksiEn kesken nukkumisen, mut alas tullessa joo, jos pitää mennä vaikka vessaan yöllä. Mut nyt on rapuissa ne liukusuojat, rappujen edessä paksu matto ja aattelin vielä hetellä kaiken maailman tyynyt ja pikkupatjat hollille. Ja toki meen ite nukkumaan ainakin muutamaks yöks sen kanssa.
Ajattelin myös ostaa semmosen laitapalan mitä käytetään lasten sängyssä ko siirtyy pinnasängystä tavalliseen, ehkä olen vainoharhainen pumpuliäiti eihän se viimekskään sieltä parvelta pudonnu, vaan sukka lipes rapuissa.
Onneksi porkkanalaatikko on siellä ja minä täällä.Porkkanalaatikko uunissa
Kas, perskärpäseniSinä se et vaan pääse ikinä yli. Jauhat ja jankkaat aina vaan. Opettelisit päästämään irti, mutta taidatkin nauttia kaikesta vänkäämisestä, kun tuot samat asiat toiseenkin ketjuun.
Well, helöy there. :kiss:Terve
Sama, minun mielestä esim. porkkanalaatikkoa voi syödä myös muulloinkin kuin jouluna. No eipä ole tullut tehtyä kun muut ei sitten syöOnneksi porkkanalaatikko on siellä ja minä täällä.
Porkkana ja lanttulootat on niin parhautta. Menee mennen tullen kaikkien sokeriherkkujen edelle ja on totaalisesti mun heikkous.
Jouluna tuleekin syötyä aika massiiviset määrät laatikoita.
Iltaa kaikille, reenattu on tänäänkin!
Mä olen siis yrittänyt tehdä kaikkeni, että saisin mun kärpäshaaremin takaisin. Eipä ole näkynyt.Kas, perskärpäseni
Sulla on täysi oikeus olla lukematta mitään mun kirjoituksia. Voin luvata etten vedä itseäni jojoon jos hiljenet