The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä ostin jotain juustoa, oiskohan ollut Vilhoa tai Väinöä tai jotain, viimeisen käyttöpäivän alella tietysti koska silloinhan se maistu parhaalta. Ja nyt tää koko hotellihuone käryää hikisukilta! Voi siivoojarassua huomenissa...
Mä ostin sesamsiemenillä päällystetyn rouhepatongin.
Pieleen meni.
Iltavoikkareita laittaessani vilkaisin tuoteselostetta, niin kyseessä on vehnäpatonki, joka saattaa sisältää jäämiä sesaminsiemenistä.
On kone tainnu falskata kun noit jäämiä on aikas paljon.
 
Mä en jaksa enää mitään! Kaksi yötä heräiilyt hiirten mellastukseen... Jos täälläkin kuuluu ropinaa tai narskutusta, alan kiljua.

Mutta siis, möngin sänkyyn ja yritän valita paremman noista kahdesta (kumpikin näyttää kamalan paksulta!) tyynystä...

Illanjatkoja ja kauniita unia kaikille!
 
Päivää kaikille pieneksi toviksi :)

Oliko ihana aamu kun olikin pirtsakkaa pakkasta :)! Auton ikkunat olivat kyllä niin ällötysöllötysnihkeesti- istuvassa jäässä että melkein meni turkkilaiseksi artikuloinniksi mutta siinä kun pari kertaa kunnolla puhalsin niin - oikeestaan se raappaaminenkin rupes tuntumaan kivalta puuhalta:barefoot::D

Mitäpä teille/tänne kuuluu? Karmea kuunmöllykkä on ollu mun kiusana tässä useamman yön ajan, toiveissa olis että nyt pääsisin hiljaksiin kiinni unikuvistakin, ettei menis ihan koko viikon päivät väsyhihittäessä ja hassuja puhuessa ja naurun kohteena ollessa :D...tosin ei se mua ollenkaan haittaa, jos saan hintsusti edes tollakin tavalla toiselle kivaa mieltä tai jotain aikaiseksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tosta toisesta ketjusta tuli mieleeni...
Mahtaako eräs upseeri ja herrasmies olla rekisteröiny ittelleen nimimerkin ”anonyymi”?
Siellä kun on eräs sitkeä sissi jolla on suuria vaikeuksia ymmärtää miten nettiin kirjoitetaan anonyymillä nimimerkillä.
Missä toisessa ketjussa? En tiedä muuta vääntöä tuosta anonyyminä olemisesta kuin tuossa mielikuva mustista ketjussa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä