Okke, hyvää päivänjatkoaNyt väsyttää. Iltapala vielä jaksettava, soon heipat tältä illalta.
Okke, hyvää päivänjatkoaNyt väsyttää. Iltapala vielä jaksettava, soon heipat tältä illalta.
Mä ostin sesamsiemenillä päällystetyn rouhepatongin.Mä ostin jotain juustoa, oiskohan ollut Vilhoa tai Väinöä tai jotain, viimeisen käyttöpäivän alella tietysti koska silloinhan se maistu parhaalta. Ja nyt tää koko hotellihuone käryää hikisukilta! Voi siivoojarassua huomenissa...
Täh, ootko taas paksuna?Iltapalaa ja iltasatu. Sit nukkuu.
Ja miksi oi miksi odottavan aika on niin pitkä.
10/12 keltajuurta en oo koskaan nähnyt
Ai taas?Täh, ootko taas paksuna?
Ai taas?
Ei en oo ihan vielä ainakaan. Kysy tunnin päästä uudestaan.
Eiko kysy sunnuntaina uudestaa
Mullakaan ei ole pannaria mutta vois kyllä joku päivä tehdä.Mun piti ostaa tänään valmislättyjä ja mansikkahilloa mutta päädyinkin hilloon ja kardemummakorppuihin ja nyt kaduttaa!
Muil on pannarit, mulla vain kuivia murustavia korpunkänttyjä! Äää!
Tosta toisesta ketjusta tuli mieleeni...Miten tuo peyote jaksaa vastailla noin paljon ja kauan.
Mä en kyllä jaksais.
Missä toisessa ketjussa? En tiedä muuta vääntöä tuosta anonyyminä olemisesta kuin tuossa mielikuva mustista ketjussa.Tosta toisesta ketjusta tuli mieleeni...
Mahtaako eräs upseeri ja herrasmies olla rekisteröiny ittelleen nimimerkin ”anonyymi”?
Siellä kun on eräs sitkeä sissi jolla on suuria vaikeuksia ymmärtää miten nettiin kirjoitetaan anonyymillä nimimerkillä.
Olipas maailman paras pannukakku (sen niminen resepti )Pannaria mansikkahillon kanssa