mitä mustista nikeistä tulee mieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nostan kyllä hattua endikselle. En ole koko mun palstailuaikana nähnyt näin kiivasta keskustelua. Vihdoinkin täällä keskustellaan! Harmi vain, että sananvaihto on vain samaa jankkausta, eikä etene mihinkään :rolleyes:

Mun mielestä on tosi harmi, että muutamat mustat olivat todella ilkeitä endikselle.

Harmailta kiusaamista saa jokainen varmaan joskus, mutta endiksen saama tylytys oli jotenkin tosi perseestä kun se vaan jatkui ja jatkui anteeksipyynnöistä huolimatta.

Siis ap sun mielestä tämä palsta ei toimi, koska ihmiset käyttäytyvät kuten sinä (=takertuvat kirjoittajan nikkiin eikä asiaan, leimaavat ja kiusaavat kirjoittajaa)? Jos ne harvat harmaat, jotka tuota harrastavat, lopettaisivat nikkien leimaamisen, tää palsta todellakin olisi parempi paikka. Peukkua niille harmaille, jotka keskittyvät asiaan. On se hassua, että sä syytät palstaa omasta käytöksestäsi.

Tuo leimaantuminen ja profiloituminen tapahtuu itsestään, ei se ole mitään tietoista toimintaa. Te mustat teette ihan samaa koko ajan, tiedostamatta. Sullakin on enemmän ja vähemmän rekkautuneista käsityksiä, oletuksia, mielikuvia ja mielipiteitä, jotka on muodostuneet sen perusteella, mitä kukakin on täällä kirjoittanut. Tämähän voi olla hyvä tai huono asia, riippuen siitä, miten näitä tietoja osaa analysoida ja tiedostaa, ja miten niitä käyttää.

Ei tämä nimimerkkeihin kohdistuva hyökkäily ole ainoastaan harmaiden ongelma, te mustatkin teette sitä. Onhan teillä toki isompi tarve pyrkiä säilyttämään sopu muiden rekkautuneiden kanssa, juurikin siksi, että kirjoitukset ja kommentit tuppaavat väistämättä jäämään ihmisten mieleen, vaikkei siihen tietoisesti pyrkisikään. Kuitenkin nimeomaan nämä mielikuvat tietyistä kirjoittajista saa teidätkin yhtä lailla hyökkäämään, kun tietty yksilöity keskustelija ei miellytä. Sama toimii tietysti toiseenkin suuntaan - keskustelijalle, josta käsitys on muodostunut miellyttävästi, vastataan paljon pehmeämmin, vaikka oltaisiin eri mieltä. Tämähän on tietenkin hyvä ja hieno asia, mutta kun yhtälailla sille epämukavalle tyypille pitäisi pyrkiä vastaamaan asiallisesti.

ainoa mielikuvani susta on kirahvi avatarina ja että olet nuori etkä mikään ruudinkeksijä. Vähän etäiseksi on jäänyt, en ole tutustunut persoonaasi. Taidat asua vain the ketjussa.

Kirahvi on tunteellinen, järkevästi ja fiksusti ajatteleva, hyviä mielipiteitä omaava ja lahjakas kirjoittaja. Tarpeen vaatiessa myös sisukas ja pippurinen. Eikä lannistu helposti :)

Höh, eikö muuta ollu minusta keksitty?:unsure:

Ei ollut puhettakaan siitä kuinka paljon tykkään, että mun peppuaukkoa nuollaan, tai mun seksuaalisesta suuntautumisesta tai kuinka tykkään alistua ja tulla kunnolla piiskatuksi. Ja entäs peppupanot!?:love:

Olen vähän pettynyt. Ennen nuo asiat olivat ylimitoitetusti liikaa, ja niistä sai edes kuulla silloin tällöin.:)

Olen ollut liikaa pois palstalta.:cautious:
"Lipi lipi, nussitaanko?" :X3:

• Tykkää
Reactions: Pessimisti

Ei ollut puhettakaan siitä kuinka paljon tykkään, että mun peppuaukkoa nuollaan, tai mun seksuaalisesta suuntautumisesta tai kuinka tykkään alistua ja tulla kunnolla piiskatuksi. Ja entäs peppupanot!?:love:

Olen vähän pettynyt. Ennen nuo asiat olivat ylimitoitetusti liikaa, ja niistä sai edes kuulla silloin tällöin.:)

Olihan susta heti ekassa viestissä :cool:

"lipsutti "hanimussupupsimussunnussun nussitaanko"

Nyt on tärkeämpiäkin asioita kuin sun rämpsyn esittely sessiot.

Mun mielestä on tosi harmi, että muutamat mustat olivat todella ilkeitä endikselle.

Harmailta kiusaamista saa jokainen varmaan joskus, mutta endiksen saama tylytys oli jotenkin tosi perseestä kun se vaan jatkui ja jatkui anteeksipyynnöistä huolimatta.
Mun puolesta kyllä saisi loppua. Itse yritin kertoa hänelle, miksi itse loukkaannuin, ei kummempaa. Koska hänellä ei muiden kanssa riitaa ole, hän voi ihan rauhassa mielestäni palstailla muiden ihmisten kanssa täällä.

• Tykkää
Reactions: papumössö

Yhteistyössä