Miksi tuntisin halua kohdata inhoomani tyypin kasvokkain?
Iskikö teini-ikä päälle?
Sulle olennaisuus on vain sivuseikka
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi tuntisin halua kohdata inhoomani tyypin kasvokkain?
Iskikö teini-ikä päälle?
Jos oikein kovasti alat provoamaan, vänkäämään ja jankkaaman, niin ehkä sullakin on vielä toivoa.Miksen mää pääse ikinä näihin ketjuihin mukaan? Höh.
Sä et tiedä kuka mä oon, mä tiedän kuka sä oot (nikki).Sulle olennaisuus on vain sivuseikka![]()
Nostan kyllä hattua endikselle. En ole koko mun palstailuaikana nähnyt näin kiivasta keskustelua. Vihdoinkin täällä keskustellaan! Harmi vain, että sananvaihto on vain samaa jankkausta, eikä etene mihinkään![]()
Sä et tiedä kuka mä oon, mä tiedän kuka sä oot (nikki).
Me voitais keskustella jos mä en inhoaisi sua.
Siis ap sun mielestä tämä palsta ei toimi, koska ihmiset käyttäytyvät kuten sinä (=takertuvat kirjoittajan nikkiin eikä asiaan, leimaavat ja kiusaavat kirjoittajaa)? Jos ne harvat harmaat, jotka tuota harrastavat, lopettaisivat nikkien leimaamisen, tää palsta todellakin olisi parempi paikka. Peukkua niille harmaille, jotka keskittyvät asiaan. On se hassua, että sä syytät palstaa omasta käytöksestäsi.
Sähän sitä toivoit että tulisin ja kohtaisin sut, sitten nyökyttelisin iloisesti.Ja sä oletat, että keskustelu sun kanssa on joku kunnia asia, jota kaikki toivoo joulupukilta joululahjaksi?
ainoa mielikuvani susta on kirahvi avatarina ja että olet nuori etkä mikään ruudinkeksijä. Vähän etäiseksi on jäänyt, en ole tutustunut persoonaasi. Taidat asua vain the ketjussa.
Sähän sitä toivoit että tulisin ja kohtaisin sut, sitten nyökyttelisin iloisesti.![]()
Kovasti tunnut välittävän. Tyhmä jankkaaja olet kuten mielikuvissanikin.Tiedätkö kun mä en vois vähempää välittää.
Kovasti tunnut välittävän. Tyhmä jankkaaja olet kuten mielikuvissanikin.![]()
Aivan Sama tais olla ylipainoinen jolla on afrikkalainen mies tai jotain sinne päin. Kauhee suvis kuitenkin, kun muunlaisia miehiä ei saakkaan.
Höh, eikö muuta ollu minusta keksitty?
Ei ollut puhettakaan siitä kuinka paljon tykkään, että mun peppuaukkoa nuollaan, tai mun seksuaalisesta suuntautumisesta tai kuinka tykkään alistua ja tulla kunnolla piiskatuksi. Ja entäs peppupanot!?
Olen vähän pettynyt. Ennen nuo asiat olivat ylimitoitetusti liikaa, ja niistä sai edes kuulla silloin tällöin.
Olen ollut liikaa pois palstalta.
"Lipi lipi, nussitaanko?"![]()
No niin, joku vaivainen "nussitaanko".Olihan susta heti ekassa viestissä![]()
Höh, eikö muuta ollu minusta keksitty?
Ei ollut puhettakaan siitä kuinka paljon tykkään, että mun peppuaukkoa nuollaan, tai mun seksuaalisesta suuntautumisesta tai kuinka tykkään alistua ja tulla kunnolla piiskatuksi. Ja entäs peppupanot!?
Olen vähän pettynyt. Ennen nuo asiat olivat ylimitoitetusti liikaa, ja niistä sai edes kuulla silloin tällöin.
Olen ollut liikaa pois palstalta.
"Lipi lipi, nussitaanko?"![]()
Olihan susta heti ekassa viestissä![]()
"lipsutti "hanimussupupsimussunnussun nussitaanko"
Nyt löytyi vihdoinkin käyttöä tolle hymiölle!"Lipi lipi, nussitaanko?"![]()
Eikäpäs ole!Nyt on tärkeämpiäkin asioita kuin sun rämpsyn esittely sessiot.
Mun puolesta kyllä saisi loppua. Itse yritin kertoa hänelle, miksi itse loukkaannuin, ei kummempaa. Koska hänellä ei muiden kanssa riitaa ole, hän voi ihan rauhassa mielestäni palstailla muiden ihmisten kanssa täällä.Mun mielestä on tosi harmi, että muutamat mustat olivat todella ilkeitä endikselle.
Harmailta kiusaamista saa jokainen varmaan joskus, mutta endiksen saama tylytys oli jotenkin tosi perseestä kun se vaan jatkui ja jatkui anteeksipyynnöistä huolimatta.
No niin, joku vaivainen "nussitaanko".
Ennen noissa luetteloissa oli enemmän sisältöä ja ne oli toteutettu hauskasti.![]()
Sä niin ymmärrät mua!Nii mutta suhteettoman vaatimattomasti.