mitä mustista nikeistä tulee mieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luuletteko harmaat, ettei teistä ole mielikuvia? On useampiakin.
En oikeasti viitsi tässä nyt luetella kaikkia keksimiäni harmaa-hahmoja. Lukiessa aina vain nopeasti huomaan mikä harmaa milloinkin on kyseessä.

Luuletteko harmaat, ettei teistä ole mielikuvia? On useampiakin.
En oikeasti viitsi tässä nyt luetella kaikkia keksimiäni harmaa-hahmoja. Lukiessa aina vain nopeasti huomaan mikä harmaa milloinkin on kyseessä.

Mutta ongelmahan onkin se kun ei tiedetä keneen kirjoittajaan sen voi kohdistaa kun ovat anonyymejä :geek:
Ja he tykkäävät siitä.

pessimisti = vähän törppö. leikkii kovista.

No tässä on toinen lame! *pudistelee päätä*

Pessimisti olen niin pahoillani, mä tiedän miltä susta tuntuu.:unsure:

Mä en vain yksinkertaisesti voi sulattaa tällaisia! Ei mitään yritystä!:eek:
Onko se niin vaikea kaivaa se tiimarinvihko esiin, käydä profiloinnit asianmukaisesti läpi ja tehdä yhteenveto?:coffee:

• Tykkää
Reactions: Pessimisti
Älytöntä tällanen vastakkain asettelu. Eikö voitais kaikki yrittää tulle toistemme kanssa toimeen oltiinpa sitten harmaita, mustia tai vaikka kirkuvan pinkkejä???

No tässä on toinen lame! *pudistelee päätä*

Pessimisti olen niin pahoillani, mä tiedän miltä susta tuntuu.:unsure:

Mä en vain yksinkertaisesti voi sulattaa tällaisia! Ei mitään yritystä!:eek:
Onko se niin vaikea kaivaa se tiimarinvihko esiin, käydä profiloinnit asianmukaisesti läpi ja tehdä yhteenveto?:coffee:

No niinpä! En viitsinyt edes noteerata. Nyt on AP:llä tiimarinvihko hukassa tai sitten ei vaan kapasiteetti riitä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No niinpä! En viitsinyt edes noteerata. Nyt on AP:llä tiimarinvihko hukassa tai sitten ei vaan kapasiteetti riitä.
Kyllä tästä täytyy reklamaatiota laittaa eteenpäin.:coffee:
Joko tällä harmaalla on motivaatio kadoksissa tai sitten sitä ei olla opastettu asianmukaisesti! Nyt äkkiä jotakin kehityskeskustelua, koulutusta ja tykypäivää, jotta saadaan laadukkaampaa settiä!:coffee:

Mun mielestä lähes kaikki on sellasia "ihan ok", aika valjuja eikä aiheuta oikein mitään tuntemuksia.

Voi olla, että palstan viimeaikainen hiljentyminen vaikuttaa tuohon, tai sitten mä oon itse vaan tullut immuuniksi eikä tule enää oikein mitään viboja kenestäkään.
Joskus täällä oli paljonkin nikkejä, jotka jakoivat mielipiteet, mutta ajat oli muutenkin toiset kuin nyt.

Joitain tunnen ihan irl, niin heistä ei tietenkään tule sellasia.
Ja joitain on nähnyt livenä ja/tai seuraillut niin kauan heidän palstailuaan, että sille ajalle mahtuu monenlaista eikä täten voi tehdä mitään nasevaa tiivistelmää millainen tyyppi on.

Kyllä joistakin harmaista tulee ainakin mielleyhtymiä myös aktiivisiin mustiin. Liekö sitten sattumaa vai ovatko välillä harmaina kirjoittaakseen aiheista, joista eivät mustina halua/kehtaa/uskalla.
:sneaky:

Sikäli tuhlausta, että niistä järkevistä teksteistä ei jää merkintää edes tiimarinvihkoon.:cautious:
Toisaalta taas...millään järkevällä ei ole viihdearvoa joten sikäli ihan sama.

papumössö = ripuli
peyote = kierosilmäinen skitso
echo = Jumala armahtaa + yleisseko
mummeliisa =
famipala = onko kukaan nähnyt mun elämää?
päätön = munaton
mömmö-setä = lisää happea
bitch = lisää munaa mekkoon!
aivansama = ihan sama
tibis = tasoton huora, kaikki menee

Mikä tämä on? HÄ!? Joko mulla silmät sumeni raivosta jo hätäisen silmäilyn johdosta, tai sitten ihan oikeasti en ole tuossa listalla!
EI HITTO NYT RIITTI!!!!!
Mä meen pois!:cautious:

Yhteistyössä