mitä mustista nikeistä tulee mieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ymmärsin että ap:n mielestä leimaaminen on typerää ja nyt joku toinen kärttää lisää leimaamista samaan ketjuun? Vaiko ihan itse ap?
Bravo, alat oppia. Kyse on siitä että havainnollistamme, miten typeriä leimoja nikkien kantajat saavat osakseen. Eikö olisi vapauttavaa, kun emme tietäisi mikä dorka kanssamme kulloinkin kirjottelee. Ilman ennakkoasenteita.
Minusta olisi hienoa. Upeaa.

ainoa mielikuvani susta on kirahvi avatarina ja että olet nuori etkä mikään ruudinkeksijä. Vähän etäiseksi on jäänyt, en ole tutustunut persoonaasi. Taidat asua vain the ketjussa.
Pitää paikkansa. Mää oon vaan tyhmä suvakki ja huomiohuora :rolleyes:

Vaikka oikeastaan palstailen semmosella aivojen nollaus-tarkoituksella. En jaksa jankata ja selittää samoja asioita kymmeneen kertaan, niin the ketju on helppo valinta.

Bravo, alat oppia. Kyse on siitä että havainnollistamme, miten typeriä leimoja nikkien kantajat saavat osakseen. Eikö olisi vapauttavaa, kun emme tietäisi mikä dorka kanssamme kulloinkin kirjottelee. Ilman ennakkoasenteita.
Minusta olisi hienoa. Upeaa.
Huoh...mutta sinä et opi, ettet pysty tätä palstaa muuttamaan

• Tykkää
Reactions: famipala
Minä olen oikeasti tyhmä ihminen. Jos minulla olisi musta nikki, saisin varmaan aikamoista kuraa niskaani.

Joskus kuitenkin onnistun vaikuttamaan fiksulta keskustelussa. Jos olisin musta, en voisi koskaan vaikuttaa fiksulta kun olisin jo ansainnut itselleni leiman tyhmänä...

Lisäksi omaan niin huonon itsetunnon, etten kestäisi varmaan edes sitä että minua alettaisiin joukolla kiusaamaan netissä. Uutena "mustana" kukaan ei edes puolustaisi minua, kuten kävi endikselle...

Jotkut varmaan tietyt ja samat harmaat ne leimat laittaakin.

Teistä vielä lähes kaikki käyttävät samaa vierailija nimeäkin ettei vaan erotu harmaidenkaan joukosta.
338.gif

• Tykkää
Reactions: Nuri

Yhteistyössä