4 töllötintä ja muutama radio.Omistatko sää telkun ja radion
Ei saa sunnuntaina mennä, pitää olla palstallaMää lähen nyt nyt shoppailee
Hellerei ja hellät tunteet...vai mite se oli
Pakko kun ne shoppailut ei ole mulle....lupasin mennä.Ei saa sunnuntaina mennä, pitää olla palstalla
Onks radiot vanhanajan hienouksia?4 töllötintä ja muutama radio.
Joku tai PirkkaPäi ja vää.
Jokin otus on yöllä käyny partsilla rypemässä tuhkakupissani. Hirvee sotku partsilla ja partsin alla maassa. Prkl.
yks on tyylikäs entisöity putkiradio ja toinen nykyaikanen keksintö.Onks radiot vanhanajan hienouksia?
Olen. Onko se paha?Muistelisin (muisti voi toki olla väärässäkin) että palstalla on kirjoitellut harmaanakin endis, oletko sama?
Krapula lähti vesillä. Mielettömän hieno keli. Täysin tyyni ja aurinkoinen keli.Onko teillä ottikalenterit mukana?
Hermolepoa tarvii kyllä jokainen, mut ihan vaan sivusta kysyn, söitkös makkaraa, kun tuli huono olo? Mulla ei tule migreeniä, kunhan ei koske muiden sipseihin tai makkaroihin - vääriä en syö enkä sipsiä osta. Mut maha sanoo monesti ennen kuin pää, mitä kestää mitä ei. Krapulahan on tavallaan myrkytystila? Ottikalenterit täytyy olla omalta paikkakunnalta katsottuna... löytyy kai netistäkin?
Ei, en sillä tarkoittanut, tuli vaan mieleenOlen. Onko se paha?
Yritän olla yhtä tyhmänä jatkossakin.Ei, en sillä tarkoittanut, tuli vaan mieleen
Pöh.Yritän olla yhtä tyhmänä jatkossakin.
Niin onkin! Nyt pääsee lapioimaan taas! Kettu pyydysti pihalla myyriä aamullaKrapula lähti vesillä. Mielettömän hieno keli. Täysin tyyni ja aurinkoinen keli.
just tuon tyylinen mullakin. värjätty uudestaan todella tummalla läpikuultavalla punaisella ja monta kerrosta kirkaslakkaa päällä. näytön kangas sävyyn ja tyyliin sopivaa. messinkiosat tietenki kiillotettu uudestaan peilipinnalle.Kotona asuessa meillä oli joku tämän tapainen, olis ollut kiva säästää mutta meni rikki.
En en. Itken ja kadun heikkoa itsetuntoani.Pöh.
En edes tainnut pahemmin kirjoituksia lukea, "nimen" vain nähnyt
Älä nyt millään pahalla tuota ota
Varmaan aika hienojust tuon tyylinen mullakin. värjätty uudestaan todella tummalla läpikuultavalla punaisella ja monta kerrosta kirkaslakkaa päällä. näytön kangas sävyyn ja tyyliin sopivaa. messinkiosat tietenki kiillotettu uudestaan peilipinnalle.
No tuosta en tiedä mitään.En en. Itken ja kadun heikkoa itsetuntoani.