The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Banaanikakku uunissa! Mä sit tykkään banaaneista kun ne voi hyödyntää ylikypsinäkin.
Oi, namsista sentään :)! Siellä on tiedossa ihanaa herkkuhetkeä, oikein :)

Meillä ei kyllä jää banskuja pyörimään ylikypsiksi asti - kaikki hedelmät mitä kaupasta roudaan katoavat kummallisen vikkelästi parempiin suihin :)...jos oikein leipomiseen meinaan hedelmiä käyttää, niin mun on ne sukkelavikkelästi jemmattava :D
 
p@ula
Eipä tule ei. Keli suosii, eli hermo lepoa.
Onko teillä ottikalenterit mukana?

Hermolepoa tarvii kyllä jokainen, mut ihan vaan sivusta kysyn, söitkös makkaraa, kun tuli huono olo? Mulla ei tule migreeniä, kunhan ei koske muiden sipseihin tai makkaroihin - vääriä en syö enkä sipsiä osta. Mut maha sanoo monesti ennen kuin pää, mitä kestää mitä ei. Krapulahan on tavallaan myrkytystila? Ottikalenterit täytyy olla omalta paikkakunnalta katsottuna... löytyy kai netistäkin?
 
Onko teillä ottikalenterit mukana?

Hermolepoa tarvii kyllä jokainen, mut ihan vaan sivusta kysyn, söitkös makkaraa, kun tuli huono olo? Mulla ei tule migreeniä, kunhan ei koske muiden sipseihin tai makkaroihin - vääriä en syö enkä sipsiä osta. Mut maha sanoo monesti ennen kuin pää, mitä kestää mitä ei. Krapulahan on tavallaan myrkytystila? Ottikalenterit täytyy olla omalta paikkakunnalta katsottuna... löytyy kai netistäkin?
Ei juma..... taasko sä alotat! Tee näistä linkitys jutuistas omat alotukset.
 
Onko teillä ottikalenterit mukana?

Hermolepoa tarvii kyllä jokainen, mut ihan vaan sivusta kysyn, söitkös makkaraa, kun tuli huono olo? Mulla ei tule migreeniä, kunhan ei koske muiden sipseihin tai makkaroihin - vääriä en syö enkä sipsiä osta. Mut maha sanoo monesti ennen kuin pää, mitä kestää mitä ei. Krapulahan on tavallaan myrkytystila? Ottikalenterit täytyy olla omalta paikkakunnalta katsottuna... löytyy kai netistäkin?
Kyllä me tiedetään mitä krapula on.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä