Vaikka tää syömisten kyttääminen on vaikeaa, niin refluksia ei enää ole. Ne lääkkeet olen jo jättänyt viikkoja sitten
teen kanssa sopii näkkäri runsaalla voilla ja juustolla.Tääl ei o mitään herkkuja, en keksi ees mitä tahtoisin syödä iltapalaks. Ei tunnu syömisajatus jotenkin hyvältä, laitoin vettä kiehuu ja otan teetä. Pitäs varmaan kuitenki ottaa jotain..
Hyvä ettei oo enää eikä tarvii popsia lääkeitä siihen.Vaikka tää syömisten kyttääminen on vaikeaa, niin refluksia ei enää ole. Ne lääkkeet olen jo jättänyt viikkoja sitten
Toivottavasti maistuu jokin teen kanssa. Leipä/ näkkäri / hapankorppu ?Tääl ei o mitään herkkuja, en keksi ees mitä tahtoisin syödä iltapalaks. Ei tunnu syömisajatus jotenkin hyvältä, laitoin vettä kiehuu ja otan teetä. Pitäs varmaan kuitenki ottaa jotain..
Kieltämättä sopis mut ei meil oo näkkäriä eikä juustoakaan. Juustoa jos ostaa niin se häviää vähän turhan nopeasti..mikä lie hiiri tääl asuukaan..siksi sitä ei yleensä ole.teen kanssa sopii näkkäri runsaalla voilla ja juustolla.
Joo no hapankorppuja olis..pitää viel käydä kokeilee, josko tuolt kuitenkin löytyis jotain mitä haluais..Toivottavasti maistuu jokin teen kanssa. Leipä/ näkkäri / hapankorppu ?
Joo, sun muisti ei ny pätkiOi, mä muistan tämän ketjun jostain vuosien takaa. Eikö joskus ollut yksi samanniminen ketju joka sitten poistettiin (syystä että?) ja nyt tää on ollut ilm. vuodesta 2012 asti?
jos se menee liian nopeasti niin se on vaan ollut liian pieni juustoKieltämättä sopis mut ei meil oo näkkäriä eikä juustoakaan. Juustoa jos ostaa niin se häviää vähän turhan nopeasti..mikä lie hiiri tääl asuukaan..siksi sitä ei yleensä ole.
Aamuäree Olitkos ihan tosissas? | Kaksplus keskusteluOi, mä muistan tämän ketjun jostain vuosien takaa. Eikö joskus ollut yksi samanniminen ketju joka sitten poistettiin (syystä että?) ja nyt tää on ollut ilm. vuodesta 2012 asti?
Syö siekii, ota klementiiniTaasko työ herkkuja mussutatte ?  i Eihä tänne uskalla kohta tulla, ku alkaa mielitekoja tulemaan.
Järki ja mulkku seisoo silloin yhtaikaa.Mistä se johtuu että jos juo viinaa, tekee mieli pimppiä?
mitä sitä pukemaan, käy kiinni vaanJaa,se pukkas ruokailu rehvei ulkona...pitää siis pukea ja lähteä ainakin seuraksi
KiittiSyö siekii, ota klementiini
Mitäs syöt jatkossa, kun niitä ei enää myydä?Mä varmaan syön taas Skyrin, uuniomenan tai popcorn- caramel makuisen ja ehkä hapankorpun.
Ootko sää mies?? ei sillä etteikö se naisellekin maistuis.Mistä se johtuu että jos juo viinaa, tekee mieli pimppiä?
kai sitä ihmiste ilmoille pitää jotain vetää päällensämitä sitä pukemaan, käy kiinni vaan
Kaupasta poistuu ainoastaan Prismassa myytävät arlan skyr- rahkat. Alkuperäisiä myydään viellä.Mitäs syöt jatkossa, kun niitä ei enää myydä?
ei välttämättä. tääl taajaman ulkpuolella on asu vapaakai sitä ihmiste ilmoille pitää jotain vetää päällensä