iso moi.Lauantai iltaa kaikille!
Juuri kotiuduttu töistä,ei sovi mulle kyllä nämä lauantai työt,onneks näitä ei ole usein...koputtaa puuta!
Omistatko sää telkun ja radionistun tuolissa ja kattelen mitä muut kirjottelee ketjuun. ei ole telkkari, radio tai isommin valotkaan päällä.
Aurinko laskee. Meti tyyni. Ilahduttakaapa iltaa yksinäiselle saaressa.
Mullaki oli viikko sitten,ei oo enää.No sisältä on mut ei enää ulkoa,ei sillä passais ajaa sen jälkeen kun on pesty ettei likaannu.Nyt o puhdas auto. Kyl mun ny kelpaa
Plaah,oon taas ihan tööt, eli kaatokännissä!
Vai tööt. Jaksaa jaksaa, painaa painaaPlaah,oon ihan tööt en jaksa mitään!
Kuka tulis pesee mun pyykit?Kukas tulis laittaan noi mun pyykit kuivumaan?
Mää en jaksais suoriutua
Joo mäki siivosi sisältä tänää ite auton. Se pysyy ens viikon suht siistinä ku en kuskaa poikia ja kohta se on taas ku hiekkalaatikkoMullaki oli viikko sitten,ei oo enää.No sisältä on mut ei enää ulkoa,ei sillä passais ajaa sen jälkeen kun on pesty ettei likaannu.
Tuo pyykit tänne niin pistän ne koneeseen samalla, kun laitat mun pyykkejä kuivumaanKuka tulis pesee mun pyykit?
voisin pestä sun pyykiit ja lykätä ne kuivuriin jos silä välin imuroit ja peset lattiat täällä.Kuka tulis pesee mun pyykit?
Oon painanu koko päivän,ei kyllä jaksa enää mitään.Vai tööt. Jaksaa jaksaa, painaa painaa
Mä oonkin hyvä laittaa pyykkejä kuivumaan...niillä pitää olla tietty järjestys muuten en pysty nukkumaanTuo pyykit tänne niin pistän ne koneeseen samalla, kun laitat mun pyykkejä kuivumaan
Eiiiiiii...en haluu pestä lattioita enkä impparoida....voisin pestä sun pyykiit ja lykätä ne kuivuriin jos silä välin imuroit ja peset lattiat täällä.
Mä taas olen laiskotellut niin ahkerasti, että en tiedä jaksanko illan leffaa katsoa.Oon painanu koko päivän,ei kyllä jaksa enää mitään.
Kuvittele ne kaikki vieraat alasti.Kääk apua. Kohta pitäis mennä ja mua ahdistaa
Liian paljon vieraita ihmisiä.
ootko sä lähös bilettää?Kääk apua. Kohta pitäis mennä ja mua ahdistaa
Liian paljon vieraita ihmisiä.