Anna mennä vaan, rohkeasti etiäpäinKääk apua. Kohta pitäis mennä ja mua ahdistaa
Liian paljon vieraita ihmisiä.
Anna mennä vaan, rohkeasti etiäpäinKääk apua. Kohta pitäis mennä ja mua ahdistaa
Laittakaa vieraat ulosKääk apua. Kohta pitäis mennä ja mua ahdistaa
Emmä mitää juo. Mut joo yksissä tallibileissä mennää käymääootko sä lähös bilettää?
En mä sitä kysynytEmmä mitää juo. Mut joo yksissä tallibileissä mennää käymää
Vielä saa kaupastaNyt maistuis vaikka sipsit ja siideri, mutta ei ole
Tsemppiä sinne. Älä turhaan jännitä.Kääk apua. Kohta pitäis mennä ja mua ahdistaa
No mulle bilettäminen on ryyppäämistä yleensäEn mä sitä kysynyt
Ei kuulu ruokalistalle maistuis kyllä. Kauankohan kestää päästä eroon herkuista yms? Nyt tulee ajateltua vielä turhan usein.Vielä saa kaupasta
Mää syön ny suklaata ja salmiakkiiEi kuulu ruokalistalle maistuis kyllä. Kauankohan kestää päästä eroon herkuista yms? Nyt tulee ajateltua vielä turhan usein.
Käännä ny veistä haavassa, yhyy....salmiakki maistuis myös ja hedelmäkarkitMää syön ny suklaata ja salmiakkii
juustonaksuja ja olutta olis. haukku kyl yrittää viedä puolet molemmistaNyt maistuis vaikka sipsit ja siideri, mutta ei ole
Aijai, juustonaksuja, ne on herkkuja, oluesta en niin välitä.juustonaksuja ja olutta olis. haukku kyl yrittää viedä puolet molemmista
Mä voin jeesata. Käy hakemassa pussi salmiakkia, lakua ja hedelmäkarkkeja, niin mä syön kaikki mustat ja kirpeät. Tätä jatketaan pari viikkoa niin ei sun sit enää tee mieli karkkia. Tai ainakaan ostaa karkkia.Käännä ny veistä haavassa, yhyy....salmiakki maistuis myös ja hedelmäkarkit
Ei se auta, nyyhkis Otan vähän jäätelöä, se on sallittua.Mä voin jeesata. Käy hakemassa pussi salmiakkia, lakua ja hedelmäkarkkeja, niin mä syön kaikki mustat ja kirpeät. Tätä jatketaan pari viikkoa niin ei sun sit enää tee mieli karkkia. Tai ainakaan ostaa karkkia.
Sasse, paheksunTaasko työ herkkuja mussutatte ?  i Eihä tänne uskalla kohta tulla, ku alkaa mielitekoja tulemaan.