The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toivottavasti tarkoitat siis et noin viikon päästä myöhemmin?
Ei saman illan aikana kuiten?
+ei aina tartte olla sitä jälkkäriä, esim juuri kinkki ja jaappanilais tsydeemeissä niin eivät tiedä mikä on jälkkäri kun sitä ei ole. No ainakin kiinassa. Ite samoilla linjoilla ei tartte jälkkäriä aina.
En mie oikeasti alkuunkaan miettinyt milloin mitäkin :D. Harvoin sitä kotosalla tulee edes jälkkäreitä tehtyä.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Vaan mä meen justnyt kärsälleni kattelemaan unikuvia :) kerran silmiä luppasuttaa.

Huomenna on sitäpaitti tiedossa äksöntsäksöniä ja sähläystä ja taatusti sitä panikointiakin, joten kaikki pikkiriikkisetkin aivosolut ois hyvä olla jotenkin edes sinnepäin skarppina...eli luulen jälleen liikoja :D mutta huomisilta on päivää viisaampi :)

Hyyveli yytelit sulle, sitten kun pilkit Masan kasseissa :)*pus*
 
Vaan mä meen justnyt kärsälleni kattelemaan unikuvia :) kerran silmiä luppasuttaa.

Huomenna on sitäpaitti tiedossa äksöntsäksöniä ja sähläystä ja taatusti sitä panikointiakin, joten kaikki pikkiriikkisetkin aivosolut ois hyvä olla jotenkin edes sinnepäin skarppina...eli luulen jälleen liikoja :D mutta huomisilta on päivää viisaampi :)

Hyyveli yytelit sulle, sitten kun pilkit Masan kasseissa :)*pus*
:eek:
 
Kohta parit konferenssipuhelut, sitten unta kaaliin ja saareen. Toivottavasti saa edes muutaman taimenen, siian, tai vaikkapa ison affenen, joita sitten savustella kera sopivan kännin.

Monikos muuten oli Hämeenlinnassa tätä bändiä kuuntelemassa? Tunnelma oli kyllä mieletön. Poislähtö hieman ahdisti, kun ei jonot liikkuneet mihinkään....

 
vierailija
Maistuisko:p
Casu marzu – Wikipedia
Casu marzu (sardiniaksi "mätä juusto", tunnetaan myös nimillä casu modde tai formaggio marcio) on sardinialainen lampaanmaidosta valmistettu juusto, jossa on eläviä juustokärpäsen toukkia.
Sardinialaisesta pecorinosta lähtöisin olevan juuston valmistuksessa jatketaan tyypillisen fermentaation jälkeen asteelle, jota useimmat kutsuisivat mätänemiseksi. Sen saavat aikaan juustokärpästen (Piophila casei) toukat, joita lisätään juustoon sen rasvojen hajottamiseksi. Juustosta tulee hyvin pehmeää.
Toukat itsessään ovat läpinäkyviä, valkoisia noin 8 mm:n pituisia matoja, jotka voivat häirittynä hypätä jopa 15 cm:n matkan, mikä voi juustoa syödessä vaatia silmien suojaamista
 
Maistuisko:p
Casu marzu – Wikipedia
Casu marzu (sardiniaksi "mätä juusto", tunnetaan myös nimillä casu modde tai formaggio marcio) on sardinialainen lampaanmaidosta valmistettu juusto, jossa on eläviä juustokärpäsen toukkia.
Sardinialaisesta pecorinosta lähtöisin olevan juuston valmistuksessa jatketaan tyypillisen fermentaation jälkeen asteelle, jota useimmat kutsuisivat mätänemiseksi. Sen saavat aikaan juustokärpästen (Piophila casei) toukat, joita lisätään juustoon sen rasvojen hajottamiseksi. Juustosta tulee hyvin pehmeää.
Toukat itsessään ovat läpinäkyviä, valkoisia noin 8 mm:n pituisia matoja, jotka voivat häirittynä hypätä jopa 15 cm:n matkan, mikä voi juustoa syödessä vaatia silmien suojaamista
Kieltänättä noi juustot ei maistuisi ilman , että tulisivat saman tien ulos, samaa kautta kun menee alas.  o_O:alien: :notworthy: Tavalliset homejuustot kyllä maistuu.​
 
Maistuisko:p
Casu marzu – Wikipedia
Casu marzu (sardiniaksi "mätä juusto", tunnetaan myös nimillä casu modde tai formaggio marcio) on sardinialainen lampaanmaidosta valmistettu juusto, jossa on eläviä juustokärpäsen toukkia.
Sardinialaisesta pecorinosta lähtöisin olevan juuston valmistuksessa jatketaan tyypillisen fermentaation jälkeen asteelle, jota useimmat kutsuisivat mätänemiseksi. Sen saavat aikaan juustokärpästen (Piophila casei) toukat, joita lisätään juustoon sen rasvojen hajottamiseksi. Juustosta tulee hyvin pehmeää.
Toukat itsessään ovat läpinäkyviä, valkoisia noin 8 mm:n pituisia matoja, jotka voivat häirittynä hypätä jopa 15 cm:n matkan, mikä voi juustoa syödessä vaatia silmien suojaamista
Tuota ... olen kyllä syönyt Kiinassa "stinky tofua", joka on vähän samalla idealla tehty. Mädätetään jollain tavoin. Haisee ihan koiran paskalta. Maistuu järkyttävälle ja vaikka harjasin yön aikana monesti hampaitani, ei lähtenyt maku suustani millään.
 
Kyl musta vielä automekaanikkoki saadaan. Oon ihan varma siitä :D
Nyt o jouset vaihdettu ja auto ko uus taas, kelpaa ajella :)
Päänsärkyki unohtu totaalisesti ku oli vähän ees jotain touhua.

Kohta pääsis saunaan, jos auttais jumeihin :barefoot:
Hyvä kun päänsärkykin unohtui :)

Kävin kanssa tänään piiiiiitkästä aikaa saunassa ja oli kyllä niin mukavaa makoilla lauteilla :)
On se vaan ihme paikka.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä