Sun päivä, sun tyyli - and it' s okayei ole tullu mieleenkään.
ihan oikeesti aion ohittaa koko päivän niinkun minkä tahansa päivän.
Sun päivä, sun tyyli - and it' s okayei ole tullu mieleenkään.
RälläkkäMoottorisaha
...ihan vaan meikäläisenäOotteks te kaikki kännissä vai mömmöissä?
Häh?
Jokainen viettää synttäreitään tavallaan tai no tässä tapauksessa ei vietä synttäreitä.ei ole tullu mieleenkään.
RullamittaTasolaser
Rauhaisia unikuvia ja paranemisia potilaalleVoi jumaliste kun väsyttää. Varmaan vartin oon tässä istunu suu auki haukottelemassa non-stoppina. Silimät alakaa luppasemmaan..riittää tältä päivältä jo kaikki.
Esikoinen onneton kipeenä, yskii ja kuumetta on. Ärsyttävää kun joutui lomallaan olemaan kipeä mut eipä meillä mitään sen kummempia suunnitelmiakaan ollut.
Mutta joo, öitä kaikille ja pusit!
Hyvät yöt ja kauniit unetVoi jumaliste kun väsyttää. Varmaan vartin oon tässä istunu suu auki haukottelemassa non-stoppina. Silimät alakaa luppasemmaan..riittää tältä päivältä jo kaikki.
Esikoinen onneton kipeenä, yskii ja kuumetta on. Ärsyttävää kun joutui lomallaan olemaan kipeä mut eipä meillä mitään sen kummempia suunnitelmiakaan ollut.
Mutta joo, öitä kaikille ja pusit!
mun mielstä ja muistikuvilla isoarska ei ole tossa ekassa elokuvassa ollenkaan.
Olihan se siinä ohimennenmun mielstä ja muistikuvilla isoarska ei ole tossa ekassa elokuvassa ollenkaan.
Ainakin wikin listassa onmun mielstä ja muistikuvilla isoarska ei ole tossa ekassa elokuvassa ollenkaan.
toisessa ja kolmannessa kyllä muttei ekassa. jos en kauheen väärin muista. vai olikohan vilaukselta ihan lopussa ?
No olihan ja siinä alussa.toisessa ja kolmannessa kyllä muttei ekassa. jos en kauheen väärin muista. vai olikohan vilaukselta ihan lopussa ?